Missfall Cytotec funkar inte??
Hej jag har rent ut sagt panik.. Förra söndagen var jag inne på gynakuten pga smärta och blod va då i vecka 8 enligt min sista mens.. Man såg inget på ultraljudet så dom sa ofostrig graviditet eller för tidigt för inte se något.. och fick ta hcg prov och återbesök 3 dagar senare. Så på mitt återbesök så gjorde vi ultraljud dock så syntes lite grått på skärmen i fostersäcken men mitt hcg värde denna gång hade sjunkit så dom sa att de va en avstannade graviditet.. :( blödigt lite hela veckan men i torsdags fick jag 3 cytotec som man tog i slidan tog dom på torsdag kväll så jag förhoppningsvis kunde sov mig igenom smärtan med citodon och pronaxen, vakna på fredagen Ingenting hade hänt inte ont inte ens en droppe blod... Va helt torrt i bindan.. Får då lite smått panik över att der inte funkat ville ju bara bli av med det så man kommer på benen igen och kan försöka igen.. Hursom så ringde jag Gyn fick komma dit på fredagen och få nya cytotec så tog 3 nya upp i slidan på fredagen vid 11.00 ungefär och ingenting hände igen.. Idag är det lördag 25/5 och har inte hänt ett skit! Jag känner mig så värdelös av att det inte funkar för vill verkligen inte skrapa ???? någon som varit med om samma eller någon som vet något??