• Anonym (TS)

Har du varit otrogen?

Vill se hur vanligt det är med otrohet och hur ofta det faktiskt avslöjats.

Det är inte bara den som ÄR otrogen som kan svara. Även älskare/älskarinnor till någon som är otrogen som kan svara.

Även de som aldrig varit otrogna kan ge sitt svar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du varit otrogen?
  • Anonym (TS)
    Volkheim skrev 2019-06-06 18:15:08 följande:

Att de fått lov att ligga med andra av EN partner, betyder ju inte att de inte varit otrogna mot någon annan, eller att de ens varit otrogna, så varför skulle inte dessa få rösta?

..... om inte den dom har sex med är otrogen...
  • Anonym (N)

Nej, men ett ex tycker jag har det. En annan är övertygad om det. Skiter jag i.

• Anonym (TS)

Rösta på. Ju fler röster ju bättre.

• Anonym (TS)

Lyfter frågan.

• Anonym (Bådeoch)

Var ihop tidigare med otrogen pojkvän. I nästa var jag otrogen med hans kompis. Blev aldrig avslöjad. Gjorde slut pga annat. Nu gift och ev otrogen. Tror han är trogen. Vill inte veta. 2 röster på första 1 på andra.

• Anonym (TS)
    Anonym (Bådeoch) skrev 2019-06-09 17:02:10 följande:

Var ihop tidigare med otrogen pojkvän. I nästa var jag otrogen med hans kompis. Blev aldrig avslöjad. Gjorde slut pga annat. Nu gift och ev otrogen. Tror han är trogen. Vill inte veta. 2 röster på första 1 på andra.

Ev otrogen?

Har du någon som du planerar att ha sex med men inte nått hela vägen med, än?

Eller är du bara uttråkad och är villig att vänstra bara någon intressant visar intresse?
  • Anonym (Bådeoch)

Sex chattar på Kik. Bilder och med cam ibland. Vill träffa ett par av killarna. Inget bestämt än. En del säger att det är otrohet.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Bådeoch) skrev 2019-06-09 17:02:10 följande:

Men du inte kan vara trogen varför är du inte hellre singel eller har ett öppet färhållande?
  • klen

Aldrig varit otrogen men blivit utsatt för det. Jävligt otrevligt!

• sextiotalist
    Anonym (TS) skrev 2019-06-06 08:27:14 följande:

Är det inte fler än så här som har sex?

Vi som inte är otrogna har sex med vår partner.
  • Anonym (TS)
    sextiotalist skrev 2019-06-10 13:17:22 följande:

Vi som inte är otrogna har sex med vår partner.

Finns ett röstningsalternativ för det också.

Ett tag såg det ut som de trogna är en minoritet men det börjar jämna ut sig till att vara varannan person som är otrogen eller ligger meden person som är i ett annat förhållande.
  • Anonym (TS)

Dags att lyfta. Behövs fler röster.

• Anonym (Swing for fun)

Var otrogen mot min förra man och han mot mig.

Absolut inget jag ångrar utan det jag ångrar är att jag dröjde för länge med att skaffa mina älskare. Det var dessa kontakter som till slut gav mig modet att bryta upp från ett dött och destruktivt förhållande.

• Anonym (jaha)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-06-14 05:18:59 följande:

Var otrogen mot min förra man och han mot mig.

Absolut inget jag ångrar utan det jag ångrar är att jag dröjde för länge med att skaffa mina älskare. Det var dessa kontakter som till slut gav mig modet att bryta upp från ett dött och destruktivt förhållande.

Om man inte kan avsluta ett förhållande UTAN att vara otrogen borde man jobba med sig själv istället för att normalisera det. Det blir lite som att säga, jag rånar gamla tanter för att jag är för slapp för att jobba.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-14 09:50:10 följande:

Om man inte kan avsluta ett förhållande UTAN att vara otrogen borde man jobba med sig själv istället för att normalisera det. Det blir lite som att säga, jag rånar gamla tanter för att jag är för slapp för att jobba.

Har lite svårt att se att det är samma sak. Vuxna människor bryter inte mot någon lag om man helt utan att tvinga någon till sex har sex med någon annan än den man för stunden råkar vara gift med. När det gäller rån och liknande finns det lagar som reglerar vad man får och inte får göra mot andra människor. Om du har några problem med hur andra väljer att leva sina liv är det ditt problem och absolut inte mitt och inget jag bryr mig det minsta om.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Swing for fun) skrev 2019-06-14 11:07:35 följande:
    Har lite svårt att se att det är samma sak. Vuxna människor bryter inte mot någon lag om man helt utan att tvinga någon till sex har sex med någon annan än den man för stunden råkar vara gift med. När det gäller rån och liknande finns det lagar som reglerar vad man får och inte får göra mot andra människor. Om du har några problem med hur andra väljer att leva sina liv är det ditt problem och absolut inte mitt och inget jag bryr mig det minsta om.
    Är det så du rättfärdigar det för sig själv? Att du inte bryter någon lag?

Jag antar att du själv är ok med att folk beter sig som de vill mot dig så länge de inte bryter någon lag?
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-15 01:36:34 följande:

Är det så du rättfärdigar det för sig själv? Att du inte bryter någon lag?

Jag antar att du själv är ok med att folk beter sig som de vill mot dig så länge de inte bryter någon lag?

Man får självklart värdera om det är en person man vill fortsätta att umgås med om man tycker att person beter sig illa. Handlar det bara om lite sex utanför den äktenskapliga sängen är det inte mycket att göra någon stor affär av.
  • Anonym (Ångerfylld)

Var otrogen med en annan man som bodde 4-5 timmar bort med tåg, träffades 1-2 gånger i månaden under en halvårsperiod. Blev aldrig avslöjade och min man vet ännu ingenting. Detta ångrar jag nu idag och är nu lycklig med min man, men gjort är gjort och han skulle aldrig förlåta mig om jag berättade. 

Svar på tråden Har du varit otrogen?