• Anonym (Sorgsen)

Hittat tillbaka efter ett par år?

Jag o min sambo sen 5 år tillbaka separerade i vintras. Vi älskade fortfarande varandra och det var mest av skäl att vi hämmade varandras personliga utveckling. Jag känner fortfarande kärlek till honom men ångrar inte valet att gå isär. Jag har dock en stark magkänsla att vi kommer vara ifrån varandra ett tag (kanske träffa nya partners) o sedan mötas senare i livet. Vi är båda mellan 25-30! Är det någon som gjort slut med sin partner och sedan blivit tillsammans igen efter ett längre uppehåll? Solskenshistorier mottages gärna!

• Svar på tråden Hittat tillbaka efter ett par år?
  • Anonym (vilsen)
    Anonym (Sorgsen) skrev 2019-06-25 15:43:53 följande:

Jag o min sambo sen 5 år tillbaka separerade i vintras. Vi älskade fortfarande varandra och det var mest av skäl att vi hämmade varandras personliga utveckling. Jag känner fortfarande kärlek till honom men ångrar inte valet att gå isär. Jag har dock en stark magkänsla att vi kommer vara ifrån varandra ett tag (kanske träffa nya partners) o sedan mötas senare i livet. Vi är båda mellan 25-30! Är det någon som gjort slut med sin partner och sedan blivit tillsammans igen efter ett längre uppehåll? Solskenshistorier mottages gärna!

Har tyvärr ingen solskenshistoria att dela med mig av, mer att jag känner lite samma som du. Vi var ihop i nästan 10 år men kände att vi "satt ihop". Nu när jag varit för mig själv ett tag och vuxit som person så undrar jag om det inte är möjligt att hitta tillbaka till varandra. Men är rädd att vi istället vuxit isär och gått åt olika håll. Eller att jag sårade honom för mycket då det var jag som ville avsluta.. Tankarna är många..
Svar på tråden Hittat tillbaka efter ett par år?