• Överstyrmannen

Otrogen light?

Hej alla. 

Ny här, skapade kontot för att höra mig för. 
    Jobbar borta periodvis. Har en underbar kvinna hemma. 

Går långa perioder utan sex vilket medför en uppbyggd kåthet över tid.

Lockas av tanken att njuta på distans, men min respektive har inte något intresse av vare sig telefonsex eller något annat. 

Har därför sökt mig till diverse chatsidor för att försöka träffa någon som gillar att njuta anonymt. 
    Pratade under en tid med en sexuellt frustrerad kvinna som jag först fick njuta tillsammans med i telefon för att senare även gå vidare till videochat. 

Ska jag lägga ned helt med detta sökande på tillfredställelse, eller är det bara "oskyldigt"? Har aldrig visat mitt ansikte, och är noga med att alltid vara så anonym det bara går. 

Kramar från en sexuellt frustrerad sjöman. 

• Svar på tråden Otrogen light?
  • Anonym (jomenvisstserru)
    Överstyrmannen skrev 2019-07-01 13:56:03 följande:
    Ja visst får du DM:a mig Camilla. 

Min sambo gillar inte att distanssexa. Har tagit upp frågan och försökt att leda in samtal över telefon mot telesex några gånger men utan resultat.
    Men för helvete, du sitter först och snackar om att du ska skärpa dig, men vill såklart DMa med camilla. Sluta vara sen sån feg jävla fjolla och skärp till dig förfan. Du vet ju själv att du inte har för avsikt att skärpa dig utan kläcker bara ur dig några tomma floskler för att få slut på kritiken här (man kan ju fråga sig varför du öht skrev tråden).

Gör slut med din tjej och låt henne träffa en bättre kille, SEN kan du DMa och runka framför datorn/telefonen bäst du vill
  • Tiffany

haha ja det lär ju bara vara tomma ord från dig då du igår gick med i grupper som KIK för kåta och sexbilder/sexchatt grupp här på familjeliv .. 

Kan säga att du borde ärligt talat leva som singel och inte i en relation alls då du inte kan vara trogen.. 

• Anonym (Åsa)
    Anonym (H) skrev 2019-07-01 06:34:46 följande:

Otrogen light? Du är otrogen. Punkt. Spelar ingen roll om du stoppar kuken i någon eller ej. Tar du steget att interagera med någon annan sexuellt är du otrogen, om det så är fysiskt eller psykiskt.. Det är ett svek oavsett.

Ett svek, ja möjligtvis.

Otrohet, nej.
    Anonym (Åsa) skrev 2019-07-01 15:10:45 följande:
    Ett svek, ja möjligtvis.

Otrohet, nej.
    Det avgör väl hans tjej och inte vi på FL?
    Rätt ofta är det det inte själva knullandet som är det värsta utan att man går bakom ryggen på sin partner, och det är väl precis det han gör?
  • TriC
    Anonym (Åsa) skrev 2019-07-01 15:10:45 följande:
    Ett svek, ja möjligtvis.

Otrohet, nej.
    Jo, det är definitivt otrohet så till vida hans kvinna inte sagt att det är okej att han har internetsex med andra kvinnor. 
  • Tiffany
    Anonym (jomenvisstserru) skrev 2019-07-01 15:24:22 följande:
    Rätt ofta är det det inte själva knullandet som är det värsta utan att man går bakom ryggen på sin partner, och det är väl precis det han gör?

Så är det verkligen.. själva handligen är fruktansvärd men just att någon gör detta bakom ens rygg är vidrigt.. 

Jag har varit noga med min kille  o sagt att skulle han någonsin ens komma i dessa tankar på att söka sig vidare om han t ex saknar ngt i vår relation så ska han PRATA med MIG om detta o inte göra det bakom ens rygg så man kan lösa ett problem....

Tiffany skrev 2019-07-01 15:33:47 följande:

Så är det verkligen.. själva handligen är fruktansvärd men just att någon gör detta bakom ens rygg är vidrigt.. 

Jag har varit noga med min kille  o sagt att skulle han någonsin ens komma i dessa tankar på att söka sig vidare om han t ex saknar ngt i vår relation så ska han PRATA med MIG om detta o inte göra det bakom ens rygg så man kan lösa ett problem....

Exakt, en ärlig person som kan diskutera jobbiga saker med sin partner kan man respektera, en feg jävel som inte har stake nog att stå för den hen är, det hen vill och det hen gör har jag noll respekt för och att ha ett förhållande med en sån person är bara destruktivt.

Tyvärr går det aldrig att veta i förväg hur olika människor är, det visar sig på vägen. Man kan göra vilka planer och överenskommelser man vill men i slutändan kommer det visa sig om man lever upp till dem eller ej. Mitt ex och jag hade samma "deal", prata istället för att gå bakom ryggen, men när det kom till kritan gjorde hon raka motsatsen.  Jag tror att hur olika personen agerar på olika situationer beror på personlighet och det kommer inga överenskommelser i världen att förändra. Är man en feg och falsk liten skit så kommer man agera som en feg och falsk liten skit.

Kolla bara på TS, istället för att stå upp för den han är och det han vill så kläcker han ur sig några tomma ord om att han ska skärpa sig, minsta motståndets lag, ljuga sig ur situationer (i det här fallet kritik) och så gör man lite som man vill i smyg, feg och falsk personlighet, punkt slut.
  • Anonym (Åsa)
    Anonym (jomenvisstserru) skrev 2019-07-01 15:24:22 följande:

Tja, ts frågade om åsikter och jag lämnade min.
  • Wench85
    Överstyrmannen skrev 2019-06-30 14:10:15 följande:
    Haha, ja, det kanske hon hade tyckt ;)
    Men prata med henne då! Det samtalet kanske blir början på en tusen gånger bättre relation där ni båda får vad ni vill! 
  • Anonym (Anonym)

Hej!

Jag sitter i andra änden och har en sambo som jobbar på sjön.

Hade han betett sig som du så hade han åkt ut med huvudet före, det hade dessutom varit ett lätt beslut även om vi har två barn tillsammans. Man kan inte ha en relation utan tillit.

Med det sagt vet jag inte vad ni har för ?avtal? men det låter onekligen som att detta är ett beslut du tagit utan att fråga henne först. Du kanske ska börja att prata med henne så att ni kan bestämma vad som är ok för er.

Att bli sexuellt frustrerad är inget som är exklusivt för den som är borta. Det går dessutom att lösa på egen hand utan att blanda in andra människor. Men det borde du redan ha listat ut. Du verkar bara leta efter att någon ska säga att ?det är ok? så att du sedan kan skylla på att ?det är inte ootrohet bla bla bla? fast du redan nu fattar att det inte är ok.

Gör slut så slipper hon din skit och du kan göra vad du vill utan att såra någon!

• Anonym (Åsa)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-07-02 12:07:55 följande:

Hej!

Jag sitter i andra änden och har en sambo som jobbar på sjön.

Hade han betett sig som du så hade han åkt ut med huvudet före, det hade dessutom varit ett lätt beslut även om vi har två barn tillsammans. Man kan inte ha en relation utan tillit.

Med det sagt vet jag inte vad ni har för ?avtal? men det låter onekligen som att detta är ett beslut du tagit utan att fråga henne först. Du kanske ska börja att prata med henne så att ni kan bestämma vad som är ok för er.

Att bli sexuellt frustrerad är inget som är exklusivt för den som är borta. Det går dessutom att lösa på egen hand utan att blanda in andra människor. Men det borde du redan ha listat ut. Du verkar bara leta efter att någon ska säga att ?det är ok? så att du sedan kan skylla på att ?det är inte ootrohet bla bla bla? fast du redan nu fattar att det inte är ok.

Gör slut så slipper hon din skit och du kan göra vad du vill utan att såra någon!

Tänk om det är din gubbe som är ts...!
  • Överstyrmannen
    Anonym (Åsa) skrev 2019-07-02 12:14:15 följande:
    Ooops... 
  • Anonym (Anonym)

Haha. Ts verkar vara rätt tydlig med vilken befattning han har ombord. Inte samma. Och min gubbe har aldrig bett om någon action via telefon, det uppfattar jag att ts gjort.

Så jag känner mig tämligen lugn????

Anonym (Åsa) skrev 2019-07-02 12:14:15 följande:

• Anonym (Anonym)

Inga frågetecken, var en smiley. Hehe

Anonym (Anonym) skrev 2019-07-02 18:02:35 följande:

Haha. Ts verkar vara rätt tydlig med vilken befattning han har ombord. Inte samma. Och min gubbe har aldrig bett om någon action via telefon, det uppfattar jag att ts gjort.

Så jag känner mig tämligen lugn????

Svar på tråden Otrogen light?