• Anonym (Haathe)

Nybliven singel, finns det hopp?

27 årig kvinna nybliven singel efter längre relation. Finns det hopp? Jag känner mig som den sista singeln i universum just nu. Alla skaffar villa, Volvo och vovve :( Solskenshistorier tack! finns det fler som träffade sin partner senare i livet?

• Svar på tråden Nybliven singel, finns det hopp?
  • Anonym (Nicki)

Nyskild kvinna på 42 år här och har inget problem med att hitta vettiga kandidater till dejt/förhållande.

Bästa tipset är att landa i singellivet och verkligen tänka efter vad du vill ha. Att vara singel ger nämligen en hel del aha-upplevelser om sig själv som man bör lyssna på.

• Ann Cistrus

Jag var 32 när jag träffade min sambo. Det var 10 år och 2 barn sedan nu. :)

If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Giftskåneman

Vi träffades då jag var 42 och hon 39, dock har vi inte barn ihop men gifta inom 2 år från första träffen

• brallison

Min kompis separerade med sin sambo när hon var runt 42. Tänkte att landa i singellivet, dejta lite vilkorlöst (bara för skojs skull). Träffade en man via nätet och om en månad flyttade in hos honom. De har varit lyckliga tillsammans nu i 8 år

Svar på tråden Nybliven singel, finns det hopp?