Ni som är eller har varit otrogna, hur hade ni tid?
En stillsam undran från min sida, jag och min fru brukar skämta med varandra med frågor om hon eller jag vänstrar, oftast kommer frågan när någon av oss håller i telefonen (följt av ett redigt gapskratt)
Anledningen att vi har roligt åt det, är för det första pga 100% öppenhet och tillit, jag har aldrig tittat åt en annan kvinna, jag litar på att hon inte har någon vid sidan av mig.
För det andra är det roligt eftersom att vi fanimig får pyssla bra nog länge innan vi ens får tid att gå på toaletten, att ta en spontan dusch på kvällen går lixom fetbort här. Först ska man jobba en hel dag, sen är det hämta barn laga mat försöka hinna pyssla med hemmet sen läggning osv osv osv, ni som har lite yngre barn vet hur rutinen går.
Jag blir alltid paff när jag hör talas om personer som vänstrar och lyckas få till det trots att dom är i samma livssituation. När barnen väl sover så är det tvätt och panna osv som ska fixas, max 2 kvällar i veckan hinner vi pusta ut 2-3 timmar innan vi somnar skönt.
Hur gör ni/har ni gjort ni som har någon annan bredvid er partner? Hur lyckades ni trycka in det i livspusslet? Har alla andra såna jobb där resor och övertid en hel kväll utan kontakt med hemmet ingår i stort sett?
Obs, jag är bara nyfiken, jag har inga planer på att få tips eller så, endast min nyfikna sida som vaknar. Jag har ingen direkt bekant som jag KAN FRÅGA hur dom lyckades tråckla in det här i sitt liv