• kristina27

Nidblödning / genombrottsblödning?

Hejsan!! Jag brukar annars ha en cykel på vanligast ca 35-36 dagar, ibland upp mot 40 dagar. Senaste cykeln låg på 40 dagar.

Men nu fick jag en blödning igår ca en vecka innan bim?! Det påminner om mens fast mindre och har inte alls så ont som jag brukar.( har grova menssmärtor vanligtvis) har inte behövt tagit något smärtstillande.

Någon som fått en blödning nån vecka innan bim som liknade mens som sedan varit gravid ?

• Svar på tråden Nidblödning / genombrottsblödning?
  • joss1234

Jag fick det för flera år sen typ en veckan innan mensen, gjorde heller inte ont och blödde bara 1-2 dar väldigt sparsamt. Plussade sen några dar efter bim så det var en nidblödning! Så det kan vara det du har, men ta ett test när du kan :D

• kristina27
    joss1234 skrev 2019-07-27 21:38:52 följande:

Jag fick det för flera år sen typ en veckan innan mensen, gjorde heller inte ont och blödde bara 1-2 dar väldigt sparsamt. Plussade sen några dar efter bim så det var en nidblödning! Så det kan vara det du har, men ta ett test när du kan :D

Åh okej! Hoppas det är så för mig med!:D började sent igår kväll och känns som det när som ska avta. Ilar ner i ljumskarna oxå en väldans mycket.. ska försöka hålla mig några dagar med o testa även fast det kliar i fingrarna hehe ..
  • joss1234
    kristina27 skrev 2019-07-27 23:29:19 följande:

Åh okej! Hoppas det är så för mig med!:D började sent igår kväll och känns som det när som ska avta. Ilar ner i ljumskarna oxå en väldans mycket.. ska försöka hålla mig några dagar med o testa även fast det kliar i fingrarna hehe ..

Håller tummarna för dig!! :) uppdatera gärna hur det går!
  • kristina27

Gjorde ett test nyss då nyfikenheten tog överhand .. ? inte gravid? med CB digital. Dock 4-5 dagar innan BIM, så än är det väl inte kört kanske. Blöder fortfarande lite men tycker det är annorlunda mot min mens i vanliga fall. Luktar inte som mens och är ljusare röd än va det brukar och inte några slemmiga klumpar eller vad man ska säga. *sorry för äckliga detaljer*

Har ingen smärta alls nu och när jag har min mens brukar jag ha riktigt ont och behöva gå på smärtstillande iallafall 2 dagar. Nu har jag bara behövt tagit när blödningen startade för 2 dagar sen. Hmm skumt är det allt. Ni som haft någon nidblödning , hur långt efter den startade plussade ni??

• Querty

Jag hade! Typ 1v efter äl blödde jag i 2 dagar, plussade sen typ 3 dar efter det :)

Svar på tråden Nidblödning / genombrottsblödning?