Undrar
Vet inte hur jag ska sammanfatta det bra. Men vi hade en kondom som sprack då vi tänkte vänta med barn så tog jag en dag senare ett dagen efter piller. Inte mkt koll på äl eller mens då det ej är ngn planerad verkstad.
En vecka efter pillret hade jag en blödning. Varade 3 till 4 dagar och inte lika riklig som min vanliga mens. Den brukar vara i 5 dagar och riklig som med klumpar. Denna var utan klumpar o kändes därmed vattnigare.. Ursäkta äcklet!
Tänkte då lite tvåsidigt, att ja det blev ju som det blev. Men sen samtidigt såklart det hade varit välkommet ändå. Längtan finns ju..
Men mensvärken fortsatte fast mensen tog slut. Det är nu 2 veckor sen mensen som jag tror var lite tidig. Symtomen har ökat, rapig, konstig i magen, brösten är större, ömmar ibland och ser mörkare ut. Mycket känningar i ryggslut som vid mens samt även lite framtill och även illamående.
Tagit gravidkollens äl samt gravid stickor. De billigaste. Kanske en halvt osynlig skugga på grav test, men troligtvis inte.. Samt en mkt tunnt sträck på äl testerna.
Borde då kanske vara äl nu när som, men inget sekret eller utslag på tester.
Hur långt efter innan det syns på gravtester brukar det gå? Det borde väl synas nu? Kanske dåliga tester men ej fått fatt på annat..
Väntade med att köpa då jag beställde, men efter flera dagar så vart det restnoterat... Så jag fick inget.
Brukar ha mensvärk 2-3 dagar normalt och äl värk kanske 1-2dagar.
Så detta känns inte normalt.
Är det pga pillret? För vad jag läste skulle biverkningar vara den dagen isf. Inte nu...