• Maddebuse

Försökt med allt

Nu har det fått en tid sen jag råkade vara otrogen med min bästa kompis kille.

Jag har verkligen försökt allt att reda ut allt mes min kompis ringt och skickat sms me. Bara får svar att at är ett äckel som förtjänar att bli behandlad som ett.

Jag vill verkligen inte mista henne som vän och har envist inge gett upp och försökt att ignorera dom elaka orden hon säger till mig. Häromdan gick hon med på att träffas, så jag åkte hem till henne. Hon konfronterade mig rejält och ifrågasatte varför jag skickade så snuskiga sms och sen utfärdade dom med hennes kille. Jag svarade att jag inte kunde svara på det utan att det bara råkade bli så men hon nöjde sig inte med svaret utan att hon står fortfarande för att jag är ett äckel och ett svin.

Jag berättade då att jag inte tycker det är ok att kalla

Mig för äckel och svin och att jag blir sårad. Hon sa att jag kunde sticka och att diskussionen är över. När jag skulle gå försökta jag krama henne men hon gav mig en örfil och sa att jag äcklar henne. Jag lackade och sa att det inte var ok, till svar så fick jag att hon tyckte att jag hade rätt. Men sen när jag vände mig om för att gå så kickade hon mig i rumpan och skrek att jag är äckel som kan dra åt helvete.

Jag försöker resa ut det här! Men jag blir bara kallad för svin Sam kickad i rumpan och en örfil. Vi har ju varit vänner sedan vi var små. Hur ska jag få henne till ett moget samtal? Jag tolererar inte att hon kallar mig för svin eller äckel

• Svar på tråden Försökt med allt
  • molly50
    Maddebuse skrev 2019-08-07 18:30:19 följande:
    Det är bara när folk är för hårda för mig! Då får jag sätta dom på plats
    Folk är ju hårda mot dig för att du vägrar inse omfattningen av det du har gjort. För att du bara tycker synd om dig själv och inte verkar bry dig det minsta om hur din vän mår av allt det här. Förstår du inte det?
    Maddebuse skrev 2019-08-07 18:38:06 följande:
    Nej, det var var inte lika snuskigt. Mer normalt
    Mer normalt att ligga med sin kompis kille än att onanera på deras toalett?
    Där bevisade du just att du inte tycker att du har gjort fel som legat med din bästa väns kille.
  • molly50
    Anonym (Gjort e gjort) skrev 2019-08-07 20:01:06 följande:

Hon vet att hon gjorde fel o de ångrar hon

Kan ni sluta hoppa på henne och vara elaka ?

Ni e vuxna personer?

Hur många av er har inte vart otrogna eller fantaserat om en annan person ?

Ge er nu !

Tycker du att hon visar att hon förstår vad hon har gjort när hon skriver att det är normalt att ligga med sin bästa väns kille?

Sen kan jag väl erkänna att jag varit attraherad av andra än min man. Men därifrån till att vara otrogen är det ett rätt långt steg. I alla fall för mig.
    Jag har aldrig varit otrogen och i synnerhet inte med mina vänners killar.
    Jag värdesätter vänskap högre än så.
  • molly50
    Maddebuse skrev 2019-08-07 22:30:07 följande:
    Nej, jag hade ingen tanke på att kolla på porrfilmen med honom. Utan hade köpt den eftersom han hade skickat snusk och ville att han skulle få så han teg.

Jag mår verkligen som ett svin. Jag vill inte ens tänka på det för det kommer äckelkänsla in.

Jag står för vad jag har gjort
    Men då hade du ju kunnat ta med filmen hem till din egen kille då,istället.
    Varför ens komma på tanken att köpa en porrfilm åt din bästa väns kille?
    Bara det hade fått mig att börja undra över dina avsikter.
  • Matte20
    molly50 skrev 2019-08-08 13:47:13 följande:

Fattar du inte att hon är ett riktigt äckel? Är du trög?
  • molly50
    Matte20 skrev 2019-08-08 16:35:43 följande:
    Fattar du inte att hon är ett riktigt äckel? Är du trög?
    Och vem är du att vara så otrevlig?
    Jag tycker man kan försöka hjälpa utan att vara otrevlig. Är det svårt att förstå?

På vilket sätt tror du att du hjälper TS genom att kalla henne trög? Tror du att hon tar till sig av sådana kommentarer?
  • molly50
    molly50 skrev 2019-08-08 17:49:14 följande:
    Och vem är du att vara så otrevlig?
    Jag tycker man kan försöka hjälpa utan att vara otrevlig. Är det svårt att förstå?

På vilket sätt tror du att du hjälper TS genom att kalla henne trög? Tror du att hon tar till sig av sådana kommentarer?
    Jag ska tillägga att TS lär inte heller ta till sig av kommentarer där hon blir kallad äcklig och svin heller.
    Sen kan man tycka vad man vill om hennes handling.
    Men man måste skilja på sak och person.
  • Matte20
    molly50 skrev 2019-08-08 17:51:02 följande:

Jag ska tillägga att TS lär inte heller ta till sig av kommentarer där hon blir kallad äcklig och svin heller.

Sen kan man tycka vad man vill om hennes handling.

Men man måste skilja på sak och person.

Men hon är ett äckligt svin
  • molly50
    Matte20 skrev 2019-08-08 19:54:16 följande:
    Men hon är ett äckligt svin
    På vilket sätt tycker du att du hjälper TS med att kalla henne det?

Återigen. Hennes handling är vidrig och hemsk på alla sätt. Men du kan inte säga att hon är ett äckligt svin som person utan att ens känna henne.
    Du måste göra skillnad på sak och person.
  • Maddebuse
    molly50 skrev 2019-08-08 13:47:13 följande:

Kan kolla på porr med vem som helst
  • Limeblad
    Maddebuse skrev 2019-08-15 22:09:54 följande:

Trollar du? Tror de flesta tycker att det skulle vara ett stort övertramp. Det är ju en relativt vanlig åsikt att det (till och med) är otrohet att titta på porr ensam när man är i ett förhållande.
  • Anonym (Bekantskap)

Lägg ner tråden nu. Ts kommer aldrig att få insikt.

Tråden är död. Låt hennes samvete komma kapp henne. Hon verkar mest frossa i kommentarerna än må dåligt av dom. Bekräftelse oavsett bra el dålig.

• Anonym (Sant)
    Limeblad skrev 2019-08-16 08:12:09 följande:

Trollar du? Tror de flesta tycker att det skulle vara ett stort övertramp. Det är ju en relativt vanlig åsikt att det (till och med) är otrohet att titta på porr ensam när man är i ett förhållande.

Det är en trolltråd. Finns en till exakt likadan från samma TS
  • molly50
    Maddebuse skrev 2019-08-15 22:09:54 följande:
    Klart man kan. Men det kan ju diskuteras hur lämpligt det är att göra det med sin bästa väns kille.
  • molly50
    Anonym (Sant) skrev 2019-08-16 15:06:05 följande:
    Vilken tråd är det? Kan du länka?
  • Clark73
    Anonym (Sant) skrev 2019-08-16 15:06:05 följande:
    Knappast en troll tråd, för vem skulle ängna tid en hel dag att sitta och trolla, hon mår dåligt och vill ha tips mm.
Svar på tråden Försökt med allt