Försökt med allt
Nu har det fått en tid sen jag råkade vara otrogen med min bästa kompis kille.
Jag har verkligen försökt allt att reda ut allt mes min kompis ringt och skickat sms me. Bara får svar att at är ett äckel som förtjänar att bli behandlad som ett.
Jag vill verkligen inte mista henne som vän och har envist inge gett upp och försökt att ignorera dom elaka orden hon säger till mig. Häromdan gick hon med på att träffas, så jag åkte hem till henne. Hon konfronterade mig rejält och ifrågasatte varför jag skickade så snuskiga sms och sen utfärdade dom med hennes kille. Jag svarade att jag inte kunde svara på det utan att det bara råkade bli så men hon nöjde sig inte med svaret utan att hon står fortfarande för att jag är ett äckel och ett svin.
Jag berättade då att jag inte tycker det är ok att kalla
Mig för äckel och svin och att jag blir sårad. Hon sa att jag kunde sticka och att diskussionen är över. När jag skulle gå försökta jag krama henne men hon gav mig en örfil och sa att jag äcklar henne. Jag lackade och sa att det inte var ok, till svar så fick jag att hon tyckte att jag hade rätt. Men sen när jag vände mig om för att gå så kickade hon mig i rumpan och skrek att jag är äckel som kan dra åt helvete.
Jag försöker resa ut det här! Men jag blir bara kallad för svin Sam kickad i rumpan och en örfil. Vi har ju varit vänner sedan vi var små. Hur ska jag få henne till ett moget samtal? Jag tolererar inte att hon kallar mig för svin eller äckel