• Jacobsmamma

Hm... Kraftig mensvärk

Som rubriken lyder... - 4 bim igår och de började med att på kvällen när ja va på toa kom de rött på pappret när jag torkade mig, men bara det sen blev värken lite värre framåt kvällningen i tjejmagen, idag - 3 är värken kvar och har sätt lite spottings.... Brukar alltid ha spottings typ 3 dagar innan mens...så känns som att det är kört denna gång med... Men blödningen igår då? Har inte direkt haft några andra känningar mer än irritation, men de kan ju säkert lika gärna vara PMS.... Hade 36.9 i temp imorse, brukar ligga på 36.5 elr nåt sånt annars... Va tror ni?

• Svar på tråden Hm... Kraftig mensvärk
  • Anonym (Krr)
    Anonym (kr) skrev 2019-08-25 08:36:37 följande:

Ja någon måste ju försöka att väga upp med fakta och kunskap. Ett exempel: så fort någon tös testar sig med ett gravtest och det visar negativt så är det fel på testet och kommentarer som, ?de testerna visar alltid spök för mig? dyker upp. Nej djsg är ledsen, du är bara inte gravid. Vidare har vi sen gruppen som sig tror vars gravida redan på

Äl+3 och radar upp symtom efter symtom, och pter, nej det som skrivs är heeeeeeeelt naturligt och händer oavsett grav eller ej. Jag kan dock tillägga att er okunskap ibland roar mig :)

Att er okunskap roar dig? Blanda inte in alla i din kategori. Harregud.. Hur gammal är du egentligen? Ganska omoget av dig att ens kommentera.
  • Anonym (kr)
    Anonym (Krr) skrev 2019-08-25 08:57:02 följande:

Att er okunskap roar dig? Blanda inte in alla i din kategori. Harregud.. Hur gammal är du egentligen? Ganska omoget av dig att ens kommentera.

Hihi, det bästa, allra bästa , är när man möter alla otroligt obstinata kommentarer som skrivs sv er dom inte kan bemöta fakta. Ta det som jag skrivit under beaktning och besök de olika trådarna här på familjeliv så kommer du se att jag har VÄL underbyggda kommentarer. Om du tycker att det är intressant så är jag 13147 dagar gammal ;)
  • Jacobsmamma

Ingen aning vad det är som händer.... Molvärken from hell.....blivit lite mer rödbrunt nu men inget som syns på binda än utan mer om man trycker in pappret liksom... (ursäkta) ???????? bim - 2 idag

• Tr0ust
    Jacobsmamma skrev 2019-08-25 15:55:14 följande:

Ingen aning vad det är som händer.... Molvärken from hell.....blivit lite mer rödbrunt nu men inget som syns på binda än utan mer om man trycker in pappret liksom... (ursäkta) ???????? bim - 2 idag

Jag har också mensvärk. Men jag blöder ju också.

Jag hade så förut som du beskriver det
  • Tr0ust
    Jacobsmamma skrev 2019-08-25 15:55:14 följande:

Jag har också mensvärk. Men jag blöder ju också.

Jag hade så förut som du beskriver det
  • Jacobsmamma

Nä man undrar ju, inte haft såhär ont förut o inte ens Alvedon verkar hjälpa...känner mig helt slut, ont längst upp i ryggen... Molvärk i hela magen o magen känns gigantisk....

• Jacobsmamma

Långt upp i ryggen ska de stå haha o sen kommer de känslan som att nån petar mig i sidan då o då...

• Tr0ust
    Jacobsmamma skrev 2019-08-25 20:21:08 följande:

Nä man undrar ju, inte haft såhär ont förut o inte ens Alvedon verkar hjälpa...känner mig helt slut, ont längst upp i ryggen... Molvärk i hela magen o magen känns gigantisk....

Kanske ett tidigt missfall då? :(
  • Jacobsmamma

Ja kanske man vet ju inte... Mindre ont idag men ändå en del molvärk... Börjar få mer rödbrunt, inget som syns i bindan men när man torkar sig, de är slemmigt liksom o så lite levrade blodklumpar...

• Tr0ust
    Jacobsmamma skrev 2019-08-26 18:30:37 följande:

De kommer mer o mer mörkrött blod nu med levrat så de är nog kört :(

Nog ett tidigt missfall då. Vad tråkigt!!
  • Ssandra

Hej! Jag har precis startat en hemlig Facebookgrupp för oss som försöker bli gravida där vi kan diskutera allt möjligt angående graviditet osv :) och följas åt mot plus!! Skicka meddelande till mig med namn och efternamn så kan jag bjuda in er om ni vill hänga på :)

Svar på tråden Hm... Kraftig mensvärk