Trött på mansbebisen
Jag är så trött på att vara mamma till min sambo. Vi har levt ihop många år, har barn tillsammans var isär en period men gick tillbaka till varandra. Men efter att ha gått tillbaka till varandra så har allt eskalerat.
Han har lån på flera hundra tusen som påverkar mig/oss. Jag är trött på att jobba heltid men inte ha en krona över för jag hela tiden måsta rädda upp hans ekonomi. Måste snåla med saker till barnen för vi knappt får det att gå runt. Som sagt jag jobbar heltid, inom vården med oregelbundna tider, mina lediga dagar går åt att städa och tvätta och handla. Nu sist fanns det inte ens toalettpapper hemma när jag kom hem inför ledig helg.
Känner att jag börjar närma mig min gräns både psykiskt med allt jobbande och pusslande. Men så kommer så klart det stora men, det känns som jag aldrig kommer kunna få ihop det med jobb och barn på egen hand. Jag älskar mitt jobb, jag trivs väldigt bra och har en bra lön och så men svårt att få allt gå ihop. Hade det varit om 2 år hade det fungerar hur bra som helst men nu är barnen ännu för små för att klara sig själva tills jag kommer hem.