• Anonym (Hjärtekrossad)

Dumpad, igen. Känslosamt avslut.

Jahapp. Då var jag dumpad igen, av samma kille, men den här ggn är det verkligen över.

Vårt förhållande skulle man väl kortfattat kunna beskriva som "åt helvete fel tidpunkt".

Hänt massa saker privat åt honom som gjort att han mått dåligt, och vart otroligt velande ang oss, upp och ner i humöret vilket sådde en enorm osäkerhet hos mig och jag blev tjatig.

Idag skrev han att han tyckte att jag kanske borde gå vidare och hitta någon som visste vad han ville och att han nog inte var pojkväns material. Jag blev svinförbannad först då jag tycker att han dragit ut på det.

Sen lugnade jag ner mig. Skrev ett långt meddelande där jag sa att jag förstod att han behövde va själv, att jag tyckte att bra att han talade om det men att det var jobbigt bla. Han skrev då detta:

Vet inte riktigt vad jag ska svara. Mycket på samma gång men ja allt kommer att lösa sig och jag hoppas också att vi kanske hittar tillbaka till varandra när allt är lite stabilare. Jag vet att du bryr dig och jag har nog aldrig varit med om någon som bryr sig så mycket och på ett så här äkta sätt. Ha det bra du också.

Jag började tokgråta när jag fick det, för att jag sett det som ett problem när jag brytt mig. Men är detta bara något man skriver när man gör slut? Eller borde jag lita på hans ord? Nu menar jag inte att jag ska vänta på honom då framtiden kan vara 20 år. Men kan jag lita på det? Eller borde jag bara avsky gubbskrället för att han kommit tillbaks 20 ggr innan? ????

• Svar på tråden Dumpad, igen. Känslosamt avslut.
  • Anonym (Hjärtekrossad)

Jag ska gå vidare, jag vet att jag kan. Jag tycker dock att det är tråkigt då vi hade väldigt fin kemi. Men saker hände med, åt bådas håll, som gjorde att vi inte kunde vara glada. Jag blev panikslagen och greppade halmstrån Medans han behövde ensamtid.

Finns det några solskenshistorier där folk faktiskt hittat tillbaks under en bättre tidpunkt?

• Anonym (A)
    Anonym (...) skrev 2019-10-01 04:17:51 följande:
    Det värsta man kan skriva till någon är att det KANSKE blir ni i framtiden igen. Han lurar in dig i ett grepp och nu kommer du aldrig loss såvida du inte bestämmer dig för att skita i hans tomma ord. Ni har gjort slut förut och kommer göra slut igen.. Sitt för guds skull inte och vänta på honom!
    Håller med
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Hjärtekrossad) skrev 2019-10-01 21:32:24 följande:

Jag ska gå vidare, jag vet att jag kan. Jag tycker dock att det är tråkigt då vi hade väldigt fin kemi. Men saker hände med, åt bådas håll, som gjorde att vi inte kunde vara glada. Jag blev panikslagen och greppade halmstrån Medans han behövde ensamtid.

Finns det några solskenshistorier där folk faktiskt hittat tillbaks under en bättre tidpunkt?

Du ger mixade signaler och lurar dig själv.

Du verkar övertygad om att det bästa är att gå vidare och verkar resonera sunt och rationellt, sen faller du på målsnöret med kommentaren om det finns de sim hittat tillbaka... suck... du måste bestämma dig. Antingen kämpa för att få honom tillbaka (då kan vi råda dig om det istället) eller få råd och stöd att avsluta och komma vidare. Vad tycker du om det?
  • Anonym (blä)

Han ger dig en kass variant av "det är inte dig det är fel på, det är mig..."

Din första instinkt att bli arg var rätt. Samt vem gör slut på sms. Död

• Anonym (Hjärtekrossad)

Jag vill inte ha han tillbaks just nu, då jag vet att det inte kommer att funka. Jag hade gärna velat sett hur det skulle se ut om kanske ett halvår då vi rett utt vårat egna. Men det finns väl inget jag kan göra åt det nu.

• Anonym (Hjärtekrossad)
    Anonym (blä) skrev 2019-10-01 21:46:42 följande:

Han ger dig en kass variant av "det är inte dig det är fel på, det är mig..."

Din första instinkt att bli arg var rätt. Samt vem gör slut på sms. 

Det är det han sa också, att han inte kunde vara glad just nu pga av att han behövde reda ut saker, vilket gjorde mig klängig.
  • Anonym (Ylva)
    Anonym (Hjärtekrossad) skrev 2019-10-02 01:17:27 följande:

Jag vill inte ha han tillbaks just nu, då jag vet att det inte kommer att funka. Jag hade gärna velat sett hur det skulle se ut om kanske ett halvår då vi rett utt vårat egna. Men det finns väl inget jag kan göra åt det nu.

Du kan aldrig sätta en tidsplan på känslor. Det vet du. Hade det gått att styra hur man mår så hade du gjort det redan. Om ett halvår är det vår, på väg att bli sommar. Varför tror du att ni båda är redo för att hitta tillbaka till varandra om ett halvår. Skulle han ?fixa? sig själv och vara redo att träffa dig och riskera att allt börjar om igen?
  • Fiona M

Det han skriver är inte särskilt positivt.

Han skriver om _dina_ starka känslor, och att det är smickrande då han vet att du finns där, men ändå räcker inte det. Han skriver inget om er eller vad _han_ känner.

• Fiona M

Så nej, jag ser inte det känslosamma med detta avslut gentemot alla andra, förutom att du kanske nu förstår att det är slut på riktigt?

Gå vidare.

• CitronTulo
    Anonym (Hjärtekrossad) skrev 2019-10-01 21:32:24 följande:

Men gumman, du är ju inte alls redo att "gå vidare" eftersom du efterfrågar solskenshistorier!! Du fortsätter ju att hoppas att det till slut ska bli ni!

Han har gjort slut, han vill inte att det ska vara något mellan er, släpp honom!

Det han gör är så jäkla taskigt! Att han skyller på att det är mycket nu och att han behöver ensamtid och att tidpunkten är fel.. Det är bara ett elakt sätt att göra slut på, även om han inte menar att vara taskig, så låter han dig hänga kvar med hoppet istället för att göra slut ordentligt och låta dig gå vidare på riktigt!
  • Anonym (blä)
    CitronTulo skrev 2019-10-02 07:52:03 följande:
    Men gumman, du är ju inte alls redo att "gå vidare" eftersom du efterfrågar solskenshistorier!! Du fortsätter ju att hoppas att det till slut ska bli ni!

Han har gjort slut, han vill inte att det ska vara något mellan er, släpp honom!

Det han gör är så jäkla taskigt! Att han skyller på att det är mycket nu och att han behöver ensamtid och att tidpunkten är fel.. Det är bara ett elakt sätt att göra slut på, även om han inte menar att vara taskig, så låter han dig hänga kvar med hoppet istället för att göra slut ordentligt och låta dig gå vidare på riktigt!
    håller med.
Svar på tråden Dumpad, igen. Känslosamt avslut.