Dumpad, igen. Känslosamt avslut.
Jahapp. Då var jag dumpad igen, av samma kille, men den här ggn är det verkligen över.
Vårt förhållande skulle man väl kortfattat kunna beskriva som "åt helvete fel tidpunkt".
Hänt massa saker privat åt honom som gjort att han mått dåligt, och vart otroligt velande ang oss, upp och ner i humöret vilket sådde en enorm osäkerhet hos mig och jag blev tjatig.
Idag skrev han att han tyckte att jag kanske borde gå vidare och hitta någon som visste vad han ville och att han nog inte var pojkväns material. Jag blev svinförbannad först då jag tycker att han dragit ut på det.
Sen lugnade jag ner mig. Skrev ett långt meddelande där jag sa att jag förstod att han behövde va själv, att jag tyckte att bra att han talade om det men att det var jobbigt bla. Han skrev då detta:
Vet inte riktigt vad jag ska svara. Mycket på samma gång men ja allt kommer att lösa sig och jag hoppas också att vi kanske hittar tillbaka till varandra när allt är lite stabilare. Jag vet att du bryr dig och jag har nog aldrig varit med om någon som bryr sig så mycket och på ett så här äkta sätt. Ha det bra du också.
Jag började tokgråta när jag fick det, för att jag sett det som ett problem när jag brytt mig. Men är detta bara något man skriver när man gör slut? Eller borde jag lita på hans ord? Nu menar jag inte att jag ska vänta på honom då framtiden kan vara 20 år. Men kan jag lita på det? Eller borde jag bara avsky gubbskrället för att han kommit tillbaks 20 ggr innan? ????