• MimmiKatrin

    Jag vet inte vad jag ska göra.

    Hej

    Jag har varit tillsammans med min sambo i 2 år nu och vi har precis fått ett barn tillsammans.

    För några månader sen så följde han med hem till där min syster, hennes man och barn bor men hennes man blev väldigt arg för att min sambo följde med och sa att hans fru och hans barn inte fick träffa min sambo( min systers man alltså) och nu låter inte min sambo att vårat barn och mig träffa mina systrars män för dem gillar inte han och min sambo gillar inte dem eller min familj längre. Han vill att jag ska välja han hela tiden och inte träffa dem alls. Han vill flytta långt bort från dem med mig och vårat barn....

    han säger att jag måste välja han framför min familj och alltid stå på hans sida, lyssna på dem han säger och inte göra nått som jag inte ?ska?.... han vill ha svar i dag med om jag ska välja att bara vara med honom eller bara vara med min familj... jag får inte välja båda har han också sagt.... jag är tacksam för svar så fort som möjligt ....

  • Svar på tråden Jag vet inte vad jag ska göra.
  • MimmiKatrin
    Emilia1980 skrev 2019-10-02 13:54:09 följande:

    Men vad är det konflikten handlar om? Hur kan dom inte gilla varandra bara så?


    Alltså dem som är gifta med mina systrar ?hatar? folk som nt är gifta.... dem är liksom ?rädda? för att jag och min sambo ska göra slut och dem vill inte att barnen eller deras fru ska träffa hnm då.... jag kan säga att dem inte är från Europa ... dem är från Afrika så deras kultur är så enligt dem... men min sambo brydde sig inte om detta innan mina systrars män sa att dem inte fick träffa min sambo....
  • MimmiKatrin
    Långbenopluto skrev 2019-10-02 13:47:49 följande:

    Vad hade du svarat din bästa vän om hon hade frågat exakt samma fråga?


    Jag har verkligen ingen aning.... jag kan inte bara välja honom och jag kan inte bara välja min ?andra? familj... för han är tekniskt sätt min familj också för jag har fått barn med honom... och älskar honom för mycket
Svar på tråden Jag vet inte vad jag ska göra.