blivit lämnad och mår skit
Hejsan
Min före detta flickvän gjorde slut med mig för ca en månad sedan pga att hon var tvungen att tänka på sig själv mer. Jag har levt med panik ångest nu i ett år och hon känner att det har tagit över vår relation. Hon är världens finaste tjej, hon behandlar mig bäst i hela världen och jag älskar henne över allt annat. Jag vet om att hon älskar mig lika mycket och att vi båda fortfarande är kära i varandra. Jag mår riktigt riktigt dåligt och det går inte en sekund utan att jag tänker på henne. Saknar henne något otroligt och det ända jag vill just nu är att bara få vara med henne och krama henne. Hon är min bästa vän och jag är hennes. Vi har haft de bästa 3 åren av våra liv som nu tyvärr tog slut. Jag vet om att om det är menat så kommer vi träffas igen och det är min största önskan. Jag måste samtidigt gå vidare och inte tänka så. Jag har sjukt svårt för att ge henne det space hon behöver, jag har inte varit mig själv under den senaste månaden eftersom jag aldrig varit i en sådan här sits tidigare. kan någon ge mig lite tips på hur jag ska kunna hantera detta på ett bättre sätt utan att behöva tänka på det konstant..? Hon hanterar det på sitt sätt vilket jag inte begriper. Jag förstår att alla bearbetar på olika sätt och accepterar det men för mig är det helt absurt sätt att hantera något sånt här på då jag inte är sån som person. tack på förhand!