• Elfel

Söker specifik gravidblogg med väldigt lite fostervatten och LCHF-recept

Läs inte det här om du inte klarar av sorgligheter och tråkigheter!

Jag aöker en specifik gravidblogg som jag läste häromåret. Det här minns jag:

- Hon som skrev bloggen lade ibland ut LCHF-recept. Det var så jag trillade in i bloggen. Jag tror hon vägt mer och gått ner en del kilon med LCHF.
    - Hon och hennes sambo väntade barn.
    - Graviditeten var komplicerad. Det var nämligen för lite fostervatten. Jag tror det kan ha varit så att hon läckt fostervatten.
    - De bodde inte inte i Uppsala, men blev skickade dit för bebisen hade för lite fostervatten.
    - De trodde de skulle få vara kvar på Akademiska, men blev flyttade till Finland. Åbo tror jag det var  
    - Trots lite fostervatten mådde bebisen bra i magen och jag tror det nybildades lite fostervatten  
    - Men sorgligt nog dog bebisen ändå.  ?? Jag tror det var en liten pojke..

Någon som känner igen bloggen? Sparade tyvärr inte den, minns inte namnet och hittar den inte när jag googlar på vissa sökord. Kanske den har tagits ner? 

• Svar på tråden Söker specifik gravidblogg med väldigt lite fostervatten och LCHF-recept
  • malinamf
    Elfel skrev 2019-11-03 13:57:32 följande:

Läs inte det här om du inte klarar av sorgligheter och tråkigheter!

Jag aöker en specifik gravidblogg som jag läste häromåret. Det här minns jag:

- Hon som skrev bloggen lade ibland ut LCHF-recept. Det var så jag trillade in i bloggen. Jag tror hon vägt mer och gått ner en del kilon med LCHF.

- Hon och hennes sambo väntade barn.

- Graviditeten var komplicerad. Det var nämligen för lite fostervatten. Jag tror det kan ha varit så att hon läckt fostervatten.

- De bodde inte inte i Uppsala, men blev skickade dit för bebisen hade för lite fostervatten.

- De trodde de skulle få vara kvar på Akademiska, men blev flyttade till Finland. Åbo tror jag det var  

- Trots lite fostervatten mådde bebisen bra i magen och jag tror det nybildades lite fostervatten  

- Men sorgligt nog dog bebisen ändå.  ?? Jag tror det var en liten pojke..

Någon som känner igen bloggen? Sparade tyvärr inte den, minns inte namnet och hittar den inte när jag googlar på vissa sökord. Kanske den har tagits ner? 

Jag minns den! Precis de bitarna du skrev om! Och de blev flyttade pga platsbrist i Sverige! Åh attans att jag inte minns vad den hette... ska kika lite!
  • Elfel
    malinamf skrev 2019-11-03 16:03:05 följande:
    Jag minns den! Precis de bitarna du skrev om! Och de blev flyttade pga platsbrist i Sverige! Åh attans att jag inte minns vad den hette... ska kika lite!

Skönt att höra att någon fler minns. :) För bloggen var så fin och personlig. Och jag hejade på föräldrarna och bebisen hela tiden. Trodde verkligen det skulle gå vägen, men...

Jag vet att jag sparade något recept från sidan på min Pinterest, men jag har så många recept och i olika kategorier. Vet inte var jag ska börja leta och vad det var för något slags recept jag sparade. 

• malinamf
    Elfel skrev 2019-11-03 19:09:06 följande:

Skönt att höra att någon fler minns. :) För bloggen var så fin och personlig. Och jag hejade på föräldrarna och bebisen hela tiden. Trodde verkligen det skulle gå vägen, men...

Jag vet att jag sparade något recept från sidan på min Pinterest, men jag har så många recept och i olika kategorier. Vet inte var jag ska börja leta och vad det var för något slags recept jag sparade. 

Nu har jag hittat den!

wickanahlin.se/

:)
  • Elfel
    malinamf skrev 2019-11-03 19:48:34 följande:
    Nu har jag hittat den!

wickanahlin.se/

Åh, tack! Du är en ??.

Vad härligt att läsa de fått en liten Colin som föddes på samma dag ett år senare efter att änglabarnet Liam föddes. ?? Det var därför jag ville hitta bloggen igen. Ville se hur livet var för de två och om de fått fler barn. 

• Elfel
    malinamf skrev 2019-11-03 19:48:34 följande:
    Nu har jag hittat den!

wickanahlin.se/

De första två ?? I mitt inlägg är en stjärna och de andra två ?? är ett hjärta. Glömde bort att man inte kunde använda vanliga emoji.
  • malinamf
    Elfel skrev 2019-11-03 20:54:00 följande:

De första två ?? I mitt inlägg är en stjärna och de andra två ?? är ett hjärta. Glömde bort att man inte kunde använda vanliga emoji.

Haha jag glömmer också alltid det där! Det är så dumt att de inte hängt med i emoji-svängen!

Jag veeeet jag blev också superglad när jag läste det! Så himla fint! Nu ska jag sträckläsa den :)
Svar på tråden Söker specifik gravidblogg med väldigt lite fostervatten och LCHF-recept