Känslor för mitt ex
Jag ska försöka göra en kort sammanfattning.
Jag och mitt ex var tillsammans i 3 år. Det var långt ifrån ett bra förhållande. Han hade barn sedan tidigare med en annan kvinna, som han var otrogen med i början av förhållandet. Jag förlät honom (dum som jag var) och tog tillbaka honom.
Det var en jobbig tid, jag kunde aldrig känna samma tillit till honom.
Trots att vårat förhållande var destruktivt och dåligt på alla sätt och vis blev jag helt knäckt när han gjorde slut med mig. Visste varken ut eller in. Kändes som livet var över på riktigt. Han gick direkt tillbaka till sitt andra ex när det tog slut mellan oss. Vilket gjorde allt ännu värre och det kändes som jag helt enkelt inte kunde hantera den smärtan. Vissa dagar bara skrek jag rakt ut. Fick panik attacker och ville bara dö.
Tiden gick och sen började jag och exet höras lite sporadiskt. Jag fick hoppet tillbaka såklart. Ju mer tiden gick, ju mer började vi ses och ha sex med varandra. Han sa till mig att det inte skulle funka mellan oss två, men han vill inte förlora mig, och att han känner så mycket för mig.jag o andra sidan är ju dödskär i honom och vill inte att han försvinner, trots att han varit ett stort svin och är extremt självdestruktiv på alla sätt och vis.
Hur som helst, så har jag nu fått veta att han även träffar sitt andra ex på sidan av mig. Jag är så ledsen, så knäckt att jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.
Det här kanske låter konstigt i era öron. Men hela tiden när jag varit med honom får han mig att känna mig väldigt speciell, som att det är vi två. Hela hans kroppsspråk visar att det är mig han vill ha. Han säger att han bryr sig så mycket om mig att det gör ont.
Men huur kan han göra såhär då??? Jag orkar helt enkelt inte mer. Jag vill inte ha det såhär.
Finns det någon som befinner sig i samma situation ?
Snälla inga jobbiga kommentarer.