• Anonym (Skajagdö)

    Mdma & gravid

    HÄNDELSEN ÄR POLISANMÄLD.

    I helgen var jag ute med några vänner, vi firade en vän som fyllde år. Jag lämnade ifrån mig min dricka (dricker inte alkohol, utan det var Redbull med is) för att bara knyta mina skor!! Började småprata med en kille, jag är inte singel så fann inget intresse i det hela. Jag vart endast ute för att fira min vän som sagt.

    Knappt en timma efter kände jag mig yr, jag började se dubbelt. Jag visste inte vad som hände. Började hallucinera. Jag blev rädd för allt. Mina vänner frågade om jag hade druckit vilket jag absolut inte hade gjort. Dem tar med mig ut och jag röker en cigg, vad jag tror att det är. För det är en vän till oss som bjuder på en joint, alltså weed. Jag får panik, jag tror ju att det är cigg! Ingen säger något till mig. Mina såkalldd vänner står och skrattar, jag kan inte andas. Men jag ändrar mig på två sekunder, har aldrig knarka eller något sådant innan.

    Jag bestämmer mig för att lugna ner mig och andas in och ut. Jag sätter mig ner på huk och tar upp mi telefon. Jag skriver ett sms till min pojkvän, jag förstår inte hur telefonen funkar vid detta laget. Jag säger grejer men kommer inte ihåg vad jag säger. Jag svarar i telefon men är knäpptyst. Jag får minnesluckor.

    Jag lämnar mina vänner och går iväg till vakten, han tror att jag är berusad, jag ner om hjälp, jag gråter. Han hotar med att ringa polisen om jag inte försvinner, jag vet inte vF jag svarar och han skriker ?är du påverkad va droger?!!!!!? Jag gråter ännu mer och säger snälla hjälp mig då tar han mig på allvar.

    Hsn tar in mig till ett rum där jag får ligga ner, jag får ännu mer panik. Vid detta laget blir allt värre, rummet börjar dansa, han ser hemsk ut i ansiktet. Jag pendlar i att gråta men vara gravid. Han ringer polisen och ambulans.

    Jag åker till sjukhuset, får något lugnande, jag sover och vaknar upp. De på plats tar drogtester och ser att jag har både amfetamin eller vad det nu heter (dem säger att det är mdma jag med stor sannlorlikhet fått i mig) och THc alltså cannabis tror jag . Jag gråter och säger att jag aldrig har tagit droger, jag röker inte ens en cigg, mina vänner Tyckte att jag skulle röka en cigg för att lugna ner mig.

    De säger att de har vittnen på plats som har gett info, och min historia stämmer. Man har hittat killen som drogade mig och han är häktad. Jag valde att gå vidare med polisanmälan.

    Jag kände mig väldigt yr och illamående, skulle få min mens dagen innan men tänkte inte så mycket på det. Vilade upp mig och söndag morgon frågade jag om jag kunde få ta ett gravtest på sjukhuset. Och det visade positivt...

    VAD HÄNDR nu???? ???????????????????????? Har alltid velat ha barn är 26 år gammal, jag är så ledsen!!! Har jag förstört barnets liv genom att vara så oansvarig???? Snälla snälla snälla ge mig förhoppningar snälla jag mår jätte dåligt. Jag vill behålla barnet om det ej blir missfall. Snälla säg att allt blir bra.

    Barnmorskan sa att det med stor sannolikhet inte måste vara någon fara då jag bara är i vecka 5, men vad ska jag göra ????????????????????

    Detta hände i Stockholm, nattklubb, fredag natt omkring 02:00

  • Svar på tråden Mdma & gravid
  • Anonym (M)

    Beklagar verkligen, vilken vidrig upplevelse :(

    Du delar inte blodomlopp med fostret än på flera veckor så den har inte fått i sig det du fått i dig. Tror risken att det påverkar ändå är väldigt liten. Be om tidigt ultraljud om ett par veckor så du får se om allt är bra. Lycka till! Och grattis till graviditeten:)

Svar på tråden Mdma & gravid