• Sun 24 Nov 2019 21:37
    613 visningar
    1 svar
    1
    613

    Bästa skolan i högdalen

    Hej

    Vi flyttade nyligen till Stockholms kommun högdalen .. Och jag måste byta skolor till min 8 år gamla son och min förskoledotter. Jag skulle vilja veta vilka skolor och förskolor som är bra för området? I Huddinge gick min son på visättraskolan och är väldigt bra på att studera så jag skulle vilja ha en ännu bättre skola.


    Skolan
  • Svar på tråden Bästa skolan i högdalen
  • Anonym (Hej)
    Sun 24 Nov 2019 22:22
    #1

    Mina går i bandhagen och bäckahagen.

    Bäckahagen där min äldsta går i högstadiet är ganska strulig, men vissa lärare är bra.

    Bandhagen är bra. Jag har barn i både mellan- och lågstadiet. De har haft jättebra lärare och när det har varit problem med tex mobbing/trakasserier har de tagit tag i det direkt och löst situationen.

    Fritids är vi knte så nöjda med, det finns tre olika och vi har varit på två av dem. Personalen upplever vi som lite disträ och ointresserade, inga av mina har velat gå dit så mycket. Den lilla som går på fritids nu är där kanske en gång i vecka, hen går hellre hem eller till kompisar. Barnen har uttryckt flera gånger att personalen skäller, inte direkt på dem men på andra barn och det tycker mina är obehagligt.

    Äkta dig för Rågsved bara, jättemycket problem.

    Annars finns det ju lite privata alternativ och kommunala i närheten, typ stureby

Svar på tråden Bästa skolan i högdalen