• Limajo

    Förslag rörande sexforumet

    Här kommer ett förslag för ett förbättrat forum. Jag hoppas många håller med mig så kanske kanske det kan genomföras också.

    När man surfar i mobilen, vilket många gör (jag är själv i princip aldrig inne på den här sidan från en dator) är det ju inte så enkelt att enbart visa vissa ämnen. Att utesluta ämnen är direkt omöjligt. Jag går oftast enbart in på senaste inlägg och där kommer ju alla ämnen huller om buller.

    Jag skulle därför vilja ha en funktion där man kan utesluta sextrådarna. Inte för att det är fel att prata sex, men det är väldigt många sextrådar som lätt tar över forumet. Är jag ute för att hitta trådar om barns utveckling eller relationsfrågor lessnar jag rätt fort när jag får upp för många ?Hur är det skönast att suga kuk?? ?Hur vanligt är det att tjejer gillar att bli fistade?? osv....

    Så mitt önskemål är enkel kryssruta där man kan slå på eller av sexdelen av forumet.

    Är det fler än jag som önskar detta?

  • Svar på tråden Förslag rörande sexforumet
  • Ascendere

    Det är faktiskt en bra idé! 
    Även motsatsen borde finnas, dvs visa enbart sexdelen av forumet...
    :D 

  • Limajo
    Ascendere skrev 2019-11-27 10:02:54 följande:

    Det är faktiskt en bra idé! 

    Även motsatsen borde finnas, dvs visa enbart sexdelen av forumet...

    :D 


    Det kan du ju redan genom att välja den kategorin.
  • Aniiee
    Limajo skrev 2019-11-27 10:38:17 följande:
    Det kan du ju redan genom att välja den kategorin.
    Du inser att det går åt båda hållen, va? =) Vill du inte se sextrådarna så klicka in dig på allmänna rubriker eller känsliga rummet, så slipper du sextrådarna.
    I have a growing lack of disgust for you
  • Ascendere
    Limajo skrev 2019-11-27 10:38:17 följande:

    Det kan du ju redan genom att välja den kategorin.


    Lite kul faktiskt att typ 50% av alla trådar handlar om sex... på ett familjeforum...
  • Limajo
    Aniiee skrev 2019-11-27 13:56:19 följande:

    Du inser att det går åt båda hållen, va? =) Vill du inte se sextrådarna så klicka in dig på allmänna rubriker eller känsliga rummet, så slipper du sextrådarna.


    Jo, det är bara att det är fler kategorier att beta sig igenom (jag inser hur lat jag låter nu, haha).

    Jag tycker också att sextrådarna sticker ut från de övriga diskussionerna, innehållsmässigt och språkligt. Sitter jag hemma och slösurfar på telefonen och något barn kommer förbi skulle jag föredra om det inte står kuk, fitta och anal med stora bokstäver på skärmen, oavsett om jag tittat i de trådarna eller ej.

    Jag är verkligen inte pryd av mig men var sak har sin plats och tid liksom. Därav mitt förslag.
  • Limajo
    Ascendere skrev 2019-11-27 14:28:37 följande:

    Lite kul faktiskt att typ 50% av alla trådar handlar om sex... på ett familjeforum...


    Ja, det finns ju uppenbarligen ett stort behov av den delen av forumet.
  • Aniiee
    Limajo skrev 2019-11-27 14:53:07 följande:
    Jo, det är bara att det är fler kategorier att beta sig igenom (jag inser hur lat jag låter nu, haha).

    Jag tycker också att sextrådarna sticker ut från de övriga diskussionerna, innehållsmässigt och språkligt. Sitter jag hemma och slösurfar på telefonen och något barn kommer förbi skulle jag föredra om det inte står kuk, fitta och anal med stora bokstäver på skärmen, oavsett om jag tittat i de trådarna eller ej.

    Jag är verkligen inte pryd av mig men var sak har sin plats och tid liksom. Därav mitt förslag.
    Fast om du trycker på "allmänna rubriker" eller "känsliga rummet" så får du ju upp alla senaste från alla underkategorier. Det enda du egentligen gör är sållar bort sextrådarna. Men visst, lathet är skönt ibland =)
    I have a growing lack of disgust for you
  • Ascendere
    Limajo skrev 2019-11-27 14:53:07 följande:
    Jo, det är bara att det är fler kategorier att beta sig igenom (jag inser hur lat jag låter nu, haha).

    Jag tycker också att sextrådarna sticker ut från de övriga diskussionerna, innehållsmässigt och språkligt. Sitter jag hemma och slösurfar på telefonen och något barn kommer förbi skulle jag föredra om det inte står kuk, fitta och anal med stora bokstäver på skärmen, oavsett om jag tittat i de trådarna eller ej.

    Jag är verkligen inte pryd av mig men var sak har sin plats och tid liksom. Därav mitt förslag.
    Ja eller min favorit, när man sitter på jobbet och en kollega kommer upp bakifrån, man byter snabbt flik men vet hela konversationen att en av flikarna har någon titel som innehåller "avsugning", "Hur ofta ligger ni", "var tar ni satsen" eller liknande. Man hoppas att kollegan inte ska titta just där, men hela situationen blir lätt obekväm... 
Svar på tråden Förslag rörande sexforumet