• 05emand

PLUSSA SENT?

Hur vanligt är det att man plussar ?sent??! Jag har haft mens i slutet av månaden i september & oktober ( slutade med p-piller i augusti efter jag ätit dom i 4 år ) Nu är mensen sen 10 dagar om man utgår ifrån senaste månaderna. Vet ej om man kan lita på det dock då jag har PCO och ingen koll på min ägglossning / mens.

Jag har haft en molande värk i nedre delen av magen & ryggen de senaste 14 dagarna kanske (även lite stickande / dragande känsla i underlivet )

Mått illa till och från senaste veckan. I måndags kväll mådde jag väldigt illa och på tisdag morgon så kräktes jag mitt under frukosten. Har även varit väldigt trött & lättirriterad. Även huvudvärk. Men har bara gjort negativa test. Inget plus. Har ändå haft en känsla som gjort att jag avstått från alkohol helt och hållet då jag inte vill riskera något OM jag skulle vara gravid.

Vad tror ni? Nån som plussat sent? Nån som känner igen sig i min beskrivning?

• Svar på tråden PLUSSA SENT?
  • Anonym (Nej)

Ja du kanske är gravid och plussar sent, eller hade ÄL senare än du tror. Men att du kräks etc kanske beror på nått annat? Nått virus eller liknande. Hoppas du är gravid iallafall :)

• Anonym (Undrar också)

Undrar också.... BIM+10 och negativt test men molvärk och lättirriterad, lite ömma bröstvårtor också

Svar på tråden PLUSSA SENT?