• Anonym (Sören)

    Kåt, glad, tacksam

    Varför blir det så hos många ?? Sexet dör ut ??

    Finns många trådar här där sexlivet dör ut ?
    Jag har var i hop med min fru i snart 30 år .
    Jag 54år hon 50 år har sex1 gång i veckan nu för tiden.
    Förr minst 3till4 gånger i veckan.
    När vi var ny kära minst 1 om dag på helgen flera och veckan också. typ bada Onsdag kväll sex på stranden sen sex hemma.
    Våra flickor är stora har flyttat , typ vi kan knulla när som helst..
    Har hus och båt.
    Varför dör det UT ??
    Vi är har det bra på alla vis vi  äter ute ,delar på sysslorna .Hon får dyra saker, kläder  ,sexiga underkläder string i massor . beröm i massor när hon byt gradiner  mm .
    Hon får sova ut på helgen ..
    Förr stack i ut med båten mitt i vecka bara för att ha härligt sex utan att bli störda..
    Varför dör det ut ??
    Jag tycker om henne vill inte byta..
    Är alla damer otrongna eller räcker det att pulla sig själv bara ??

  • Svar på tråden Kåt, glad, tacksam
  • Anonym (Fel)

    Hur kan du tycka ett sexet har dött ut när ni knullar en gång i veckan. Det är säkert jätteofta i den åldern. Vi är båda över 60 och knullar två gånger i månaden. Jag vill mer men är ändå nöjd. Är man

  • Anonym (man)

    Nu är jag inte kvinna utan men men det är massor som händer  när man blir äldre.
    Klimakteriet, hormoner ändras, sköra slemhinnor med mera.
    Sex å lust handlar ju även mkt om hormoner, även hos män, hormoner minskar å även lusten, kroppen "har gjort sitt" så att säga å funktionen med sex för att föröka sig är bort å då tror jag även lusten minskar.
    Sen finns det ju lika många varianter som det finns människor, många kanske får högre lust.


    Men men, det är då jag tänker å tror i alla fall.
    Sen minskar det väl ofta ändå när man har varit tillsammans länge, försök att tillsammans hitta nya grejer å göra i sängen, prata med henne precis som du skiver här.

  • Anonym (Man 43)

    Och jag antar att du anstränger dig för att få igång sexlivet.. Att du tar initiativ, att du bekräftar henne?

    Varför skulle det ha med otrohet eller att hon onanerar.. Vad gör du för att vara attraktiv?

    Du kanske snarare ska gå till dig själv och se vad du gör och hur du beter dig..!

  • Anonym (A)
    Anonym (man) skrev 2019-12-08 09:50:43 följande:

    Nu är jag inte kvinna utan men men det är massor som händer  när man blir äldre.
    Klimakteriet, hormoner ändras, sköra slemhinnor med mera.
    Sex å lust handlar ju även mkt om hormoner, även hos män, hormoner minskar å även lusten, kroppen "har gjort sitt" så att säga å funktionen med sex för att föröka sig är bort å då tror jag även lusten minskar.
    Sen finns det ju lika många varianter som det finns människor, många kanske får högre lust.


    Men men, det är då jag tänker å tror i alla fall.
    Sen minskar det väl ofta ändå när man har varit tillsammans länge, försök att tillsammans hitta nya grejer å göra i sängen, prata med henne precis som du skiver här.


    Håller med
  • Anonym (Håller med)
    Anonym (Fel) skrev 2019-12-08 09:28:19 följande:

    Hur kan du tycka ett sexet har dött ut när ni knullar en gång i veckan. Det är säkert jätteofta i den åldern. Vi är båda över 60 och knullar två gånger i månaden. Jag vill mer men är ändå nöjd. Är man


    Jag håller med . Hur kan du tycka att sexet har dött ut? Vi har sex 1 gång i månaden och vi är 27 o 30.
  • Anonym (Menläs)

    Alltså hörrni, han tycks ju ställa fråga till ER, samt. beskriva sin situation för att visa att det inte behöver vara så dystert.

    För att besvara TS, jäkligt bra fråga, tror värderingar och livet har ändrats genom generationerna.

Svar på tråden Kåt, glad, tacksam