• Anonym (Äcklig)

Min man kallade mig i princip äcklig efter sex

Vanlig för långt och osammanhängande.

Hade precis sex med min man.
    Gav honom oralsex som förspel vilket är något jag älskar att ge (och alltid har gjort så länge som jag har varit sexuellt aktiv) då det tänder mig något enormt och jag kan gå från snustorr till plaskblöt på en sekund, tills nu då han förstörde allt.
    Efter sexakten så skulle jag säga godnatt så kröp nära och la huvudet mot hans bröstkorg/ansikte typ för att gosa in mig lite. Då sa han "mmm äckligt". han menade att han inte ville ha mig så nära eller att jag pussar på honom efter att jag hade haft hans kuk i munnen. Något han inte har nämt tidigare...
    Han har tidigare sagt att han inte gillar "kladd". Även hans egen sperma tycker han är ärligt. Fittsaft, svätt mm. Runkar han så kommer han i min mun eller i en handduk, kalsånger eller vad som samt torkar av sig noga efter. likadant att han alltid torka av sig efter 10 sekunder när han har kommit i mig.
    Känns ju sådär att mannen man lever ihop med tycker att min kropps reaktion på kåthet är äcklig. Att det jag gör för att ge honom njutning är äckligt.
    Att han inte gillar att slicka är sedan gammalt känt. Så det har hänt tre gånger under våra år tillsammans. Första gången vi hade sex, andra gången vi hade sex samt typ ett år efter. Då gick han ner självmant till min stora förvåning och glädje. Men har förstått att han inte tycker om det och har även fort det bekräftat när jag har frågat så det har jag lagt ner och accepterat att jag aldrig kommer få njuta av igen eller komma av en mans tunga.

Jag kanske överreagera men jag har aldrig varit med någon innan som har fort mig att känna mig så liten och äcklig som han. Har börjat tappa självförtroendet när det gäller sex helt.
    Jag är annars rätt vild i sängen. Gillar det mesta och gärna lite grövre saker. Är allt annat än pryd. Vi har börjat bygga upp sexet till en nivå som är över "svensson" då han äntligen har börjat att öppna sig sexuellt för mig efter 3 års tid. Vi älskar natuligtvis också. Han har verkligen förmågan att ena stunden älska med mig för att vid nästa tillfälle råknulla mig.Hjärta
    'Han är annars väldigt blyg rent sexuellt. Tog honom över två år att berätta vad han fantisera om eller verkligen tänder på sexuellt när det kommer till porr. Inget jag har tjatat om utan tagit upp någon gång då och då och när han verkligen förstod att jag inte dömmer och han kunde lita på mig så vågade han berätta. Inget han dock vill uppleva i verkligheten (tråkigt nog) men det är riktigt grova saker han tittar på när han är själv så att säga.
    Just nu vet jag bara inte vad jag ska göra med denna infon.
    Känner mig tom och har gråtit massor i min ensamhet för att ja, jag känner lig äcklig och nästan lite otillräcklig.
    Sa dock inget just då till honom utan sa bara att jag skulle sitta uppe en stund till och tog mina kläder och gick ut.
    Smsade honom dock om hur jag uppfattar det helar men har inte fort svar. Tror han sover så det kommer väl något i morgon eller att han väcker mig när han vaknar.
    Han är en känslig kille och jag vet att han bryr sig om mig. Jag vill inte göra honom ledsen "på sig själv" igen och att han ska känna att han har gjort bort sig eller ennu värre, Att han inte kommer våga öppna sig för mig igen. SpökeGråter
    Han bruka säga att ; Jag skiter i vad alla andra tycker, bara inte du är ledsen och besviken på mig. Du är den bästa! 
    Och jag vet att han menar det. han visa mig så mycket kärlek och uppskattning så det är löjligt. Det är bara i just detta som jag blir så himla ledsen. >Såg mest för att jag inte kan göra något åt min kropps reaktion samt att jag inte är van än vid en man som inte ÄLSKAR en kåt kvinna om ni förstår vad jag menar.

Ville nog mest vänteleras och skriva av mig innan jag spricker. Tack för att ni orkade läsa.

• Svar på tråden Min man kallade mig i princip äcklig efter sex
  • Anonym (Nej)

Hade inte velat ha en man som din av flera orsaker, baserat på det du berättar.
    Älskar vått och när det sprutar och stänker. Tänder även på kiss och är så hett att kissa på varandra.

Han verkar ha fobi får kåtsafter. Hade inte stått ut med att inte bli grundligt slickad och att killen suger klittan tills jag blir vanmäktigt kåt och kommer.

• Anonym (Jal)

Följer då jag själv har en liknande kille som du beskriver. Det jag funderar på som ev. orsaker är: han är mindre sexuellt erfaren, striktare uppfostran där man inte pratar känslor och visar fysisk närhet (pryd), otrygg/låg självkänsla.

• Anonym (tänk)
    Anonym (*) skrev 2019-12-13 10:59:16 följande:

Jag förstår verkligen inte problemet. Du vet ju att han tycker detta, nu sade han det högt, men vad är problemet? Får han inte sätta ord på det han känner, och varför väljer du att missförstå, när du redan vet hur det ligger till? Dessutom till en man som har svårt att prata om sex.

TS väljer att misstolka och ta illa vid sig. Helt absurt.
  • Anonym (Sås)

Sex är väll alltid söligt eller har jag fel.
    Själv går jag gärna ner på en tjej och slickar så mycket jag får.

• Anonym (Va)

Du verkar gränslös TS. Om du vet att han inte gillar det varför fortsätter du då? 

• burleskburkläsk
    Anonym (Sås) skrev 2025-02-19 15:18:46 följande:

Sex är väll alltid söligt eller har jag fel.
    Själv går jag gärna ner på en tjej och slickar så mycket jag får.

Samma här! 😛
  • Just Precis

Man kan liksom inte vara kränkt över vad en person tycker är tändande eller avtändande, man väljer ju inte det. Det är inte helt ovanligt att tycka att kroppsvätskor och -lukter är lite onice utanför den sexuella kontexten heller, orka ge honom skit för det. Ok lite klumpigt av honom att säga något om det i stunden, men han tänkte väl att han kunde slappna av med dig.

Jag förstår att det kan bli ett problem om du känner att ni är sexuellt inkompatibla, men det är knappast någons fel.

• Anonym (Moderna snöflingor)
    Anonym (Jal) skrev 2019-12-24 02:07:39 följande:

Följer då jag själv har en liknande kille som du beskriver. Det jag funderar på som ev. orsaker är: han är mindre sexuellt erfaren, striktare uppfostran där man inte pratar känslor och visar fysisk närhet (pryd), otrygg/låg självkänsla.

Eller så tycker man helt enkelt att stinkande könsdelar är avtändande. Det går att vara intim även när nyduschad.
  • Anonym (Motivera)

Han behöver börja öva sig.

Om du vill fortsätta vara tillsammans med honom och om du vill ha ett sexliv som du är nöjd med och som ni båda är nöjda med så behöver du finna vägar för att börja öva honom.
    Du måste finna vägar för hur motiverar honom tillräckligt för att han ska vara beredd börja öva sig och vänja sig.

Om du låter nuvarande läge och situation fortsätta oförändrat så är ni ju inte sexuellt kompatibla. I så fall kommer du så småningom börja ätas upp av saknad och du kommer bli mer och mer missnöjd.

Jag tycker att hans inställning och beteende inte är ok i en relation, i er tvåsamhet, så som du beskriver det.
    Man ska undvika allt snack om normalt eller onormalt, men jag lutar åt att hans beteende är onormalt.

Varför vill han inte slicka dig?
    Varför tillåter han sig ha sådana känslor som äckligt?
    Självfallet finns ju ingen saklig orsak till att det är äckligt. Man blir ju inte smittad och sjuk av det...
    Vad kan ni göra och hur ska ni göra för att komma tillrätta med detta?

Om man tillåter sig ha känslor gällande smaken eller doften, oavsett vila kroppsvätskor det gäller, så handlar det bara om att vänja sig vid smaker och dofter.
    Jämför med att ingen tycker det är gott att röka eller snusa första gången, de allra flesta tycker snarare att det är "äckligt", medan det är påfallande många som påstår sig älska smaken av tobak sedan man har ansträngt sig lite och lyckats vänja sig vid det...

Jag hatade ärtsoppa när jag var liten. Jag tyckte det var fruktansvärt äckligt, jag grät och fick kväljningar. Nu har jag övat mig och lärt mig, och även om jag inte älskar det så tycker jag ärtsoppa är ganska ok. Jag äter ärtsoppa mest för att jag älskar pannkakor. Med lite övning lär man sig ta det onda med det goda...

Med lite övning och vana kan man lära sig gilla det allra mesta. Jag älskar att slicka mina kvinnor till orgasm. Men jag kan inte påstå att jag älskade smaken och doften från början.

Om han rent generellt har problem med äckelkänslor, om det är någon typ av fobi, så kan han behöva hjälp i terapi. Det där med fobier är ju inget ovanligt eller märkvärdig med det, och med god terapi går det att komma tillrätta med problemen.
    Gör något åt saken.

Vet du på djupet vilka behov han har och vad han önskar sig?
    Vet han på djupet dina behov och önskemål?
    Har ni båda en genuin vilja, var och en av er, för att göra ert bästa för att tillfredsställa den andres behov och önskemål?
    Hur kan ni på bästa sätt och med ömsesidighet tillfredsställa varandras behov och önskemål? Hur och på vilka sätt ska var och en av er agera för att uppnå detta?

Du behöver finna vägar för att lyckas motivera honom att börja öva, att lära sig och att bli van.

Du är sexpositiv och du älskar att älska. Du är väl värd att få vara lycklig, att få dina behov och önskemål tillfredsställda, att ha en partner som är intresserad och som älskar att dela detta fantastiska och positiva med dig.

• Anonym (Moderna snöflingor)
    Anonym (Motivera) skrev 2025-02-19 18:36:59 följande:

Han behöver börja öva sig.

Om du vill fortsätta vara tillsammans med honom och om du vill ha ett sexliv som du är nöjd med och som ni båda är nöjda med så behöver du finna vägar för att börja öva honom.
    Du måste finna vägar för hur motiverar honom tillräckligt för att han ska vara beredd börja öva sig och vänja sig.

Om du låter nuvarande läge och situation fortsätta oförändrat så är ni ju inte sexuellt kompatibla. I så fall kommer du så småningom börja ätas upp av saknad och du kommer bli mer och mer missnöjd.

Jag tycker att hans inställning och beteende inte är ok i en relation, i er tvåsamhet, så som du beskriver det.
    Man ska undvika allt snack om normalt eller onormalt, men jag lutar åt att hans beteende är onormalt.

Varför vill han inte slicka dig?
    Varför tillåter han sig ha sådana känslor som äckligt?
    Självfallet finns ju ingen saklig orsak till att det är äckligt. Man blir ju inte smittad och sjuk av det...
    Vad kan ni göra och hur ska ni göra för att komma tillrätta med detta?

Om man tillåter sig ha känslor gällande smaken eller doften, oavsett vila kroppsvätskor det gäller, så handlar det bara om att vänja sig vid smaker och dofter.
    Jämför med att ingen tycker det är gott att röka eller snusa första gången, de allra flesta tycker snarare att det är "äckligt", medan det är påfallande många som påstår sig älska smaken av tobak sedan man har ansträngt sig lite och lyckats vänja sig vid det...

Jag hatade ärtsoppa när jag var liten. Jag tyckte det var fruktansvärt äckligt, jag grät och fick kväljningar. Nu har jag övat mig och lärt mig, och även om jag inte älskar det så tycker jag ärtsoppa är ganska ok. Jag äter ärtsoppa mest för att jag älskar pannkakor. Med lite övning lär man sig ta det onda med det goda...

Med lite övning och vana kan man lära sig gilla det allra mesta. Jag älskar att slicka mina kvinnor till orgasm. Men jag kan inte påstå att jag älskade smaken och doften från början.

Om han rent generellt har problem med äckelkänslor, om det är någon typ av fobi, så kan han behöva hjälp i terapi. Det där med fobier är ju inget ovanligt eller märkvärdig med det, och med god terapi går det att komma tillrätta med problemen.
    Gör något åt saken.

Vet du på djupet vilka behov han har och vad han önskar sig?
    Vet han på djupet dina behov och önskemål?
    Har ni båda en genuin vilja, var och en av er, för att göra ert bästa för att tillfredsställa den andres behov och önskemål?
    Hur kan ni på bästa sätt och med ömsesidighet tillfredsställa varandras behov och önskemål? Hur och på vilka sätt ska var och en av er agera för att uppnå detta?

Du behöver finna vägar för att lyckas motivera honom att börja öva, att lära sig och att bli van.

Du är sexpositiv och du älskar att älska. Du är väl värd att få vara lycklig, att få dina behov och önskemål tillfredsställda, att ha en partner som är intresserad och som älskar att dela detta fantastiska och positiva med dig.

Vilket svammel.

Man måste inte gilla stinkande könsdelar för att vara sexpositiv. Det går hur bra som helst att ha sex och att samtidigt dofta angenämt. TS kille behöver inte gå i någon terapi utan de behöver antingen göra slut eller att hitta en nivå som bägge två trivs med.
  • burleskburkläsk

Ja renlighet vill man ju ha, annars får det vara.

• Anonym (Yes yes)

Tycker att han utryckte sig väldigt idiotiskt och klantigt mot dig. Det låter nedlåtande, och inte konstigt att du blir sårad. Vem hade inte det? Man slänger inte i ansiktet på någon att den är äcklig, när man precis har haft sex ihop. 

Sedan har vi alla olika gränser för kroppsvätskor, ja.
    Det bästa är kanske att ni hittar en väg där ni båda är bekväma? Kanske borsta tänder, tvätta av er och ev.bädda rent sängen om det känns bra efter sex? 

• Anonym (Hh)

Nu verkar det här vara en äldre tråd och jag orkade faktiskt inte läsa varken hela inlägget eller alla kommentarer men jag ville ändå flika in med att åh så jag kände för stackars ts här! Jag vet och förstår att man inte ska ta åt sig och att ett nej är ett nej, man tänder på olika saker helt enkelt ? men jag jade blivit så fruktansvärt ledsen och förmodligen aldrig gått ner på honom igen. Ja, en överreaktion kanske men jag hade fått de känslorna ändå. Vissa saker får man hålla inne med eller tänka på hur man uttrycker.

Jag förstår ju på sätt och vis ändå, jag vill absolut inte kyssa någon som har slickat mig och är alldeles blöt i ansiktet, själva att han varit ner stör mig inte utan det är kladdet, ville inte ha vanliga slobbiga kyssar heller. Men att bli kallad äcklig för att man gjort det skönt för någon annan och som man själv njuter av. Jag hade nog tagit det för hårt. Han hade fått klara sig utan avsugningar i framtiden.

• Anonym (Motivera)
    Anonym (Moderna snöflingor) skrev 2025-02-19 19:20:07 följande:
    Vilket svammel.

Man måste inte gilla stinkande könsdelar för att vara sexpositiv. Det går hur bra som helst att ha sex och att samtidigt dofta angenämt. TS kille behöver inte gå i någon terapi utan de behöver antingen göra slut eller att hitta en nivå som bägge två trivs med.
    Jag har aldrig haft sex med någon som har haft stinkande könsdelar och har aldrig påstått att någon måste ha det.
    Jag kan inte se att trådstarten beskriver något om stinkande könsdelar.
    Var får du allt ifrån?

Jag ger som exempel att ingen gillar smaken och lukten av tobak första gången.
    De flesta skulle nog hellre beskriva det som äckligt och stinkande.
    Är detta svammel?

Men efter att man övat sig och blivit van vid tobak så är det väldigt många rökare och snusare som anser att det smakar helt underbart.

Är detta tydligt jämförbara exempel med tobak svammel?

Jag har dessutom på ungefär samma sätt som du framhållit att hitta en nivå som bägge trivs med.
  • Just Precis
    Som vuxen får man lov att välja lite vad man blir sårad över, annars blir livet himla trist.

Min man tycker att det är äckligt med hårbollar i duschen. Jag drar inte det till att han tycker att mitt hår är äckligt eller att jag är äcklig. 

Din man tycker att lukten/smaken av sperma/kuk är äckligt. Du behöver inte dra det till att han tycker att det är äckligt att du suger av honom eller att du är äcklig. 
  • Anonym (Tr)
    Anonym (Motivera) skrev 2025-02-20 08:35:34 följande:
    Jag har aldrig haft sex med någon som har haft stinkande könsdelar och har aldrig påstått att någon måste ha det.
    Jag kan inte se att trådstarten beskriver något om stinkande könsdelar.
    Var får du allt ifrån?

Jag ger som exempel att ingen gillar smaken och lukten av tobak första gången.
    De flesta skulle nog hellre beskriva det som äckligt och stinkande.
    Är detta svammel?

Men efter att man övat sig och blivit van vid tobak så är det väldigt många rökare och snusare som anser att det smakar helt underbart.

Är detta tydligt jämförbara exempel med tobak svammel?

Jag har dessutom på ungefär samma sätt som du framhållit att hitta en nivå som bägge trivs med.
    Man måste inte vänja sig vid något man inte tycker om sexuellt. Jag är snart femtio och har inte lika svårt för kroppsvätskor som ts kille har, men jag gillar inte att ta dem i munnen. Det är samma känsla jag hade fått om jag tvingades äta snor eller bajs. Finns ingen anledning att jag skulle tvinga mig själv. Däremot har jag inget problem med kroppsvätskor på kroppen i övrigt. 
  • Anonym (Tr)

Ha dem i munnen skulle det vara, och jag menar kroppsvätska.

Svar på tråden Min man kallade mig i princip äcklig efter sex