• Anonym (He)

Har du knullat inne på en toalett?

Har du någon gång knullat inne på en toalett?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du knullat inne på en toalett?
  • Anonym (smeckra siwan)
    Shameless skrev 2021-07-28 22:13:21 följande:
    Ja, flera gånger. Mest nervpirrande var nog på toaletten på en pub.
    Haha ... har jag varit med om också. Utan ett ord tog han min hand och drog mig in efter att  vi hånglat och smekt i trängseln i kön framför baren.

Blandad känsla, vidrigt spännande och skönt på enn gång. Rått och djurisk med män som bara tar för sig.
  • Catriarch
    Anonym (Man 52) skrev 2021-07-28 22:51:59 följande:

Säker sex var det väl inte men det har jag aldrig påstått heller. Som tur var så gick det i alla fall bra.

Åsyftade raden där du skrev att ni "inte ville riskera något".
  • Anonym (77)

Knulla inne på toa är skithäftigt. Gärna på lokal

• Shameless
    Anonym (smeckra siwan) skrev 2021-07-28 23:43:57 följande:

Haha ... har jag varit med om också. Utan ett ord tog han min hand och drog mig in efter att  vi hånglat och smekt i trängseln i kön framför baren.

Blandad känsla, vidrigt spännande och skönt på enn gång. Rått och djurisk med män som bara tar för sig.

Själv var jag så packad att jag inte kommer ihåg hur jag hamnade där. Jag satt och drack öl med mina polare och helt plötsligt så tar jag en tjej bakifrån på toaletten. Antar att jag nyktrade till under akten, haha.
  • Miss Sunny

Vad häftigt !   Några grabbar har den här nonchalanta hållningen, så självsäkera att man nästan blir hypnotiserad.  Dom har den här förmågan att få fram den djuriska kåtheten så man tappar all  impulskontroll, så benen sklider bara isär. Inte så många, men nån har det bara.
  • Anonym (10.000)

Yes, på ett flyg uppe i luften

• Anonym (skåne)

haha dessa oskyldiga toalettliggen x) har massor med toaligg i bagaget.

toaletten på bröllopsfester, vem kan motstå en snygg sambo i sexig sommarklänning?

bolibompasex på toa med kidsen sittade i soffan i vardagsrummet

toaletten till kyrkan i byn (alltid öppen)

toaletten på gymnasiet där lusten alltid föll på.

• Anonym (Nä)

Nepp, det är för trångt.

• Pussan
    Anonym (Mia) skrev 2020-01-08 17:35:24 följande:

Hände att jag sög av killar på skolans toalett på gymnasiet och visst hände det att jag hade sex på toaletten fler gånger till från åren 18-25. Var mkt festande under de åren.
    Men är historia nu.

Mmmm, gymnasiet var mycket kul. Känner igen detta!
  • Pussan

Visst är det så jävla gott att bara bli påsatt rakt upp och ner!
  • Stefano82
    Pussan skrev 2021-08-02 22:59:01 följande:

Visst är det så jävla gott att bara bli påsatt rakt upp och ner!

Du är säkert läcker! Hade inte haft något emot att sätta på dig!
  • Anonym (WCe)

nää men ja har ofta gjort nummer ett o nummer två där

Svar på tråden Har du knullat inne på en toalett?