• Anonym (He)

Oralsex - ge eller få?

Om du bara fick ett alternativ i ett år eller resten av livet? Skulle du då bara ge eller bara ta emot oralsex?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Oralsex - ge eller få?
  • Anonym (Mejj)
    Storken skrev 2019-12-17 22:32:00 följande:

Vem vet...en dag kanske du träffar på en kille som får samma makt över dig när han slickar, som du beskriver när du suger...

Håller med om att det är en häftig känsla!

Ja, en kan ju alltid hoppas:)
  • Storken
    Anonym (Mejj) skrev 2019-12-17 22:43:25 följande:

Ja, en kan ju alltid hoppas:)

Det är aldrig för sent att uppleva nya saker. Ens livs bästa sex är förhoppningsvis framför en :)
  • Anonym (Kvinna)
    Storken skrev 2019-12-17 22:20:19 följande:

Tur att inte alla gillar lika, hade blivit tråkigt då ju :)

Min man älskar att slicka och är skitbra på det men jag tycker ändå att jag hellre ägnar mig åt annat :) Jag föredrar kraftigare stimulans samtidigt som penetrering, mycket skönare
  • Fritz08

Jag njuter mest av att slicka en kvinna. Före knullande och efter jag sprutat i henne. Att se hennes fitta krampa av orgasmen.

Att bli avsugen är helt ok, men tyvärr har de jag träffat inte rätt teknik eller inte gillat det så någon dunderkänsla har det aldrig varit. Föredrar att bli avrunkad om jag inte sprutar i fittan.

• Vaken
    Storken skrev 2019-12-17 18:09:25 följande:

Måste fråga alla er tjejer som skriver att ni inte gillar att bli slickade vad det beror på? Kan det vara så att ni helt enkelt inte träffat rätt kille ännu?

Det har ingenting med killen att göra.

Jag gillar helt enkelt inte klitorisstimulans särskilt mycket. Det är penetrering som är grejen för mig och särskilt när G-punkten stimulans. Och det är svårt att göra med en tunga. Så därför föredrar jag många gånger om att få några fingrar eller kuk i mig.

Samma sak när jag onanerar. Jag lägger ingen energi alls på att stimulera klitoris.
  • Anonym (Slickslav)

Ordlös. Tänker inte försvaga eller ge försvar.

• Anonym (Slickslav)

Onödigt. Söker nya mem kapacitet

+

• älskamigmucho

Då skulle jag nog välja att ge.... både till män o kvinnor....älskar det

• Anonym (Cattis)

I vårat förhållande är det bara mannen som ger mig oralsex.

Kan inte ge min man en bra avsugning då hans snopp är för tjock. Säkert väldigt vanligt bland kvinnor som har välutrustade karlar.

• Coster

Alla kvinnor gillar oral sex !special när ar tio några timmar!om man vet hur man gör!

• Anonym (Kvinna)
    Coster skrev 2020-05-24 00:12:07 följande:

Alla kvinnor gillar oral sex !special när ar tio några timmar!om man vet hur man gör!

Nej alla kvinnor gillar inte oralsex. Jag tycker det är urtrist, blir hundra gånger hellre påsatt vaginalt eller analt och stimulerar klitoris samtidigt - får så sköna orgasmer då.
  • Arne Ankasson
    Anonym (Kvinna) skrev 2020-05-24 00:45:25 följande:
    Nej alla kvinnor gillar inte oralsex. Jag tycker det är urtrist, blir hundra gånger hellre påsatt vaginalt eller analt och stimulerar klitoris samtidigt - får så sköna orgasmer då.
    Haha, detta bevisar väl att vi är väldigt olika när det gäller vad vi gillar. Jag (man) tycker att det är trevligt, men det är inget jag blir jättebesviken över om partnern inte vill vill ge. Alla dagar i veckan väljer jag bort att få oralsex, framför att få/ge djupa tungkyssarSkrattande
Svar på tråden Oralsex - ge eller få?