Oralsex - ge eller få?
Om du bara fick ett alternativ i ett år eller resten av livet? Skulle du då bara ge eller bara ta emot oralsex?
Om du bara fick ett alternativ i ett år eller resten av livet? Skulle du då bara ge eller bara ta emot oralsex?
Vem vet...en dag kanske du träffar på en kille som får samma makt över dig när han slickar, som du beskriver när du suger...
Håller med om att det är en häftig känsla!
Ja, en kan ju alltid hoppas:)
Tur att inte alla gillar lika, hade blivit tråkigt då ju :)
Jag njuter mest av att slicka en kvinna. Före knullande och efter jag sprutat i henne. Att se hennes fitta krampa av orgasmen.
Att bli avsugen är helt ok, men tyvärr har de jag träffat inte rätt teknik eller inte gillat det så någon dunderkänsla har det aldrig varit. Föredrar att bli avrunkad om jag inte sprutar i fittan.
Ett riktigt munnknull är ju fantastiskt gött
Måste fråga alla er tjejer som skriver att ni inte gillar att bli slickade vad det beror på? Kan det vara så att ni helt enkelt inte träffat rätt kille ännu?
Ordlös. Tänker inte försvaga eller ge försvar.
Onödigt. Söker nya mem kapacitet
+
Då skulle jag nog välja att ge.... både till män o kvinnor....älskar det
I vårat förhållande är det bara mannen som ger mig oralsex.
Kan inte ge min man en bra avsugning då hans snopp är för tjock. Säkert väldigt vanligt bland kvinnor som har välutrustade karlar.
Alla kvinnor gillar oral sex !special när ar tio några timmar!om man vet hur man gör!
Alla kvinnor gillar oral sex !special när ar tio några timmar!om man vet hur man gör!
Få! Föredrar avsugningar framför vaniljsex och framför allt med ONS.