• JohnnyBeBadder

Skulle ni vilja gå till erotisk massör

Hur ser ni som kvinnor på att gå till erotisk massör? Om ni är i relation? Om ni är singel?

• Svar på tråden Skulle ni vilja gå till erotisk massör
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Noname00
    Lillalisa72 skrev 2025-11-12 06:16:38 följande:

Jag brukar gå hos en i Stockholm. Han använder bara fingrarna och jag kommer varje gång ☺️

Använder han handskar?
    Kör han glidmedel till?
  • Noname00
    Maddemff skrev 2025-11-21 08:35:45 följande:

Har varit med om det utomlands. Var inte beredd men lät det hända och det var väldigt speciellt och bra. Kan nog tänka mig att göra det igen.

Hur masserade han?
  • Anonym (Hin Håle)

Du menar sexköp av en prostituerad? 

• Noname00

Trodde det var mest män som tog emot sensuell massage, men det är nog vanligare att kvinnor gör det än man tror bara att set inte  pratas högt om det.

• Lillalisa72
    Noname00 skrev 2025-12-10 13:10:24 följande:
    Använder han handskar?
    Kör han glidmedel till?
    Nej han hade inte handskar. Men glidmedel eller olja. Det var i alla fall väldigt halt och vått 😀🙈
  • Meddelande borttaget
  • Noname00
    Lillalisa72 skrev 2025-12-11 18:58:24 följande:
    Nej han hade inte handskar. Men glidmedel eller olja. Det var i alla fall väldigt halt och vått 😀🙈
    Var det första gången för dig med sensuell massage.
    Frågade han innan hur å vad han fick göra eller lät han bara ett finger eller två glida in under massagen?
  • Lillalisa72
    Noname00 skrev 2025-12-12 14:21:08 följande:
    Var det första gången för dig med sensuell massage.
    Frågade han innan hur å vad han fick göra eller lät han bara ett finger eller två glida in under massagen?
    Han frågade hela tiden om det kändes ok och jag fick konfirmera. Han tog ett steg, frågade, gjorde lite till, frågade. Och hela tiden visste jag att han inte skulle pusha om jag tvekade. Men han ledde mig framåt. Väldigt häftigt. 
  • Anonym (Hin Håle)
    Lillalisa72 skrev 2025-12-12 23:20:34 följande:
    Han frågade hela tiden om det kändes ok och jag fick konfirmera. Han tog ett steg, frågade, gjorde lite till, frågade. Och hela tiden visste jag att han inte skulle pusha om jag tvekade. Men han ledde mig framåt. Väldigt häftigt. 
    Usch ni torskar är så smutsiga. 
  • Lazzi
    Lillalisa72 skrev 2025-11-12 06:16:38 följande:

Jag brukar gå hos en i Stockholm. Han använder bara fingrarna och jag kommer varje gång ☺️

Låter som härlig massage 
    Skulle gärna utföra sådan massage
  • Anonym (Brott?)

Jag är inte säker på om det är ett brott med kvinnor som köper erotisk massage. Då detta faktiskt inte är utrett, mer än till punkten "det kan vara ett brott". Det här diskuterades flitigt för ca 5 år sedan som om det var något vanligt. Det är det inte, ytterst få kvinnor köper sexuella tjänster vid massage, det är något i stil med 1 kvinna på 30 män som köper sexuella tjänster i samband med massage, då happy ending eller nuru. Bägge varianterna är olagliga att köpa för män. Men för kvinnor kan det vara olagligt, men det finns ingen praxis som för män. 

• Anonym (Hm)
    Anonym (Brott?) skrev 2025-12-13 16:06:53 följande:

Jag är inte säker på om det är ett brott med kvinnor som köper erotisk massage. Då detta faktiskt inte är utrett, mer än till punkten "det kan vara ett brott". Det här diskuterades flitigt för ca 5 år sedan som om det var något vanligt. Det är det inte, ytterst få kvinnor köper sexuella tjänster vid massage, det är något i stil med 1 kvinna på 30 män som köper sexuella tjänster i samband med massage, då happy ending eller nuru. Bägge varianterna är olagliga att köpa för män. Men för kvinnor kan det vara olagligt, men det finns ingen praxis som för män. 

Som kvinna kan man testa.. inte en chans att man åker dit då ingen är dömd för nurumassage än sålänge.
  • smulpaj01

Ni kvinnor som köper detta, är ni okej med män som köper prostituerade också?

//kvinna som blir förvånad och äcklad av detta då det är sexköp oavsett kön!

Svar på tråden Skulle ni vilja gå till erotisk massör