• Anonym (Sugen på kollegan (ts))

Tappar man intresset efter sex med kollegan?

Är en kvinna som har en flirt med en otroligt attraktiv och sexig kollega. Har hånglat både med och utan kläder ett par gånger . Att vi inte gått hela vägen beror på situationen men även min osäkerhet i min egna kropp som jag för tillfället inte trivs med.Mannen i fråga anser att vi borde gå hela vägen för att det ur systemet och att på så sätt få ett slut på det.

Min fråga är således; kommer det genom att vi ligger med varandra få ett slut eller kommer det elda på lusten mer?

Erfarenheter eftersökes, moralkakor kan bespara sin tid och energi .

• Svar på tråden Tappar man intresset efter sex med kollegan?
  • Anonym (som alla andra droger)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2019-12-26 19:00:01 följande:
    Han kan han, tro mig. Han har redan gett mig galna orgasmer utan penetrering.

Med risk att säga det uppenbara: du har redan varit otrogen med honom och nu vill du fortsätta.
    Om det är så att du och din partner inte anser att det är otrohet utan penetration så ber jag om ursäkt för min generalisering.
    Men oavsett så har du ju redan fått "lite" av honom och du vill nu ha mer... och du kommer fortsätta vilja ha mer, och mer, och mer, och mer...

Precis som alla andra droger.

Men andra ord har du redan sett det som bevisar att du kommer inte sluta vilja ligga med honom genom att ligga med honom.

Det är din hjärna som rationaliserar för att få ta sin drog ;)
  • Anonym (Älskarinnan)

Jag har sex med min kollega, vi båda behöver det. Vi har sex ca en gång i vecka. Men jag skulle gärna träffa honom oftare. Skulle säga kör på! Man lever bara en gång. Var inte bekväm i min kropp, men han tycker verkligen om min kropp som den är. Jag hade nog gjort som dig om det bara inte hade hänt första gången.

• Anonym (sannolikt inte)

I nästan två år försökte jag ignorera attraktionen för en kollega. Jag tappade räkningen över antalet gg han föreslog att vi skulle göra saker bara vi två, tog min hand etc. Jag backade tackade artigt nej. Och tänkte att det svalnar till slut. Jag går inte in på hur men så för några månader sen så hade vi sex. Han sa efteråt att han hade tänkt att om vi skulle ha sex så skulle spänningen mellan oss släppa. Men det har den inte gjort. Vi har nu setts i över ett halvår. Båda är gifta med andra och ingen av oss har planer på att separera. Liksom du har vi en situation som gör att sannolikheten är extremt liten att det kommer fram. Jag vet varför jag är otrogen. Och jag vet att det är fel. Det du ska fundera på är om du kommer kunna hantera det. Både jag och min älskare ser det som att så länge vi skyddar våra familjer mot att få reda på detta så har vi inga skuldkänslor. Vi har våra äktenskap där det är som det är. Och så har vi varandra. Vi vet att det vi har tillsammans inte är på riktigt eftersom vi aldrig delar varandras vardag men vi behöver varandra. I perioder har det varit känslomässigt tufft framförallt för mig. Jag har aldrig tidigare haft sex med någon annan än min man som jag nu varit gift med i många år. Jag trodde inte heller att jag som varit notoriskt mot otrohet kunde vara en sån blev otrogen. Det som har hjälpt är att vi pratar om allt och har en rak och öppen kommunikation. Han vet vad jag känner och jag vet vad han känner. Och detta är också något att fundera över. För om man inte gör det är risken ganska stor att det går överstyr gm att den ena är ex vill något annat än den andra. Mitt svar på din fråga är att du sannolikt inte tappar intresset efter sex.

Intressanta erfarenheter . Att så ?många ? har samma typ av situation och samma förhållningssätt . Jag vet att jag inte kan ?erbjuda? honom mer än just ren sex. Han vill bilda familj men hittar inte rätt. Damerna står på rad men han kan inte förmå sig att stadga sig. Han strular inte med någon annan men har igen brutit med en flickvän pga att det är fel för honom .

Just liknelsen kring en drog är nog ganska klockren. Rent krasst är förälskelse och attraktion en kemisk process i kroppen som går över om man inte exponeras för den.

• Anonym (Hände)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2019-12-26 21:34:06 följande:

Intressanta erfarenheter . Att så ?många ? har samma typ av situation och samma förhållningssätt . Jag vet att jag inte kan ?erbjuda? honom mer än just ren sex. Han vill bilda familj men hittar inte rätt. Damerna står på rad men han kan inte förmå sig att stadga sig. Han strular inte med någon annan men har igen brutit med en flickvän pga att det är fel för honom .

Just liknelsen kring en drog är nog ganska klockren. Rent krasst är förälskelse och attraktion en kemisk process i kroppen som går över om man inte exponeras för den.

Så hur slutade det?
    Anonym (Hände) skrev 2020-07-14 13:05:04 följande:

Så hur slutade det?

Det dog ut. Mkt snack och lite verkstad .
  • Anonym (Ledsen)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2020-07-14 15:34:47 följande:

Det dog ut. Mkt snack och lite verkstad .

Hur mår du nu? Känner du att du kom undan med blotta förskräckelsen, eller saknar du det? Hur lång tid tog det i så fall att komma över honom?

Saknar känslan av att vara bekräftad. Tacksam över att inte ha dåligt samvete och behöva ha flera bollar i luften på samma gång.

• Anonym (Ledsen)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2020-07-29 22:14:57 följande:

Saknar känslan av att vara bekräftad. Tacksam över att inte ha dåligt samvete och behöva ha flera bollar i luften på samma gång.

Så det är blandade känslor?
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-07-29 22:31:06 följande:

Så det är blandade känslor?

Summerar nog det hela.
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2020-07-29 22:14:57 följande:

Du har inte dåligt samvete för att du hånglat och pettat med honom?
  • Anonym (Riktning)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2019-12-25 23:25:29 följande:

Är en kvinna som har en flirt med en otroligt attraktiv och sexig kollega. Har hånglat både med och utan kläder ett par gånger . Att vi inte gått hela vägen beror på situationen men även min osäkerhet i min egna kropp som jag för tillfället inte trivs med.Mannen i fråga anser att vi borde gå hela vägen för att det ur systemet och att på så sätt få ett slut på det.

Min fråga är således; kommer det genom att vi ligger med varandra få ett slut eller kommer det elda på lusten mer?

Erfarenheter eftersökes, moralkakor kan bespara sin tid och energi .

Eftersom du är osäker och inte trivs med din kropp så kommer det inte bli bra sex.
    Han tänder på dig och vill, men det är inte tillräckligt, då du själv inte vill.
    Jag vet inte hur det skulle bli mellan er om ni hade sex.
    Kanske finns nån med kristallkula här som vet?
  • Anonym (Anonym@)
    Anonym (Sugen på kollegan (ts)) skrev 2019-12-26 19:00:01 följande:
    Han kan han, tro mig. Han har redan gett mig galna orgasmer utan penetrering.
    Det gäller att ha ett rymligt samveteKräks
  • Anonym (Diddi)

Jag blev bara mer sugen efteråt. Kollegan också.

• Anonym (Vill veta)

En liten fråga bara. När man skriver att "moralkärringar undanbedes" betyder det att bara obegåvade eller empatiskt störda människor får svara?
    Människor  som har svårt för komplicerade frågor om moral.

Svar på tråden Tappar man intresset efter sex med kollegan?