BF augusti 2020 - Skåne!
Hej!
Är det fler skåningar som blivit gravida nyligen och har BF i augusti? Jag har själv BF 24 augusti, är i vecka 6 nu (5+6)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Är det fler skåningar som blivit gravida nyligen och har BF i augusti? Jag har själv BF 24 augusti, är i vecka 6 nu (5+6)
Hade varit roligt att följas åt!
Puffar upp i hopp om att hitta några skåningar ????
Hej! Jag ska också ha bf den 24 augusti om allt går som det ska! Jag bor i Billesholm i Skåne!
Hej!
Vad trevligt, välkommen hit och grattis! Då är vi beräknade till samma dag! Hur många barn har ni sen innan?
Hej! Ja kul att det finns fler här i närheten! Vi har ett barn sen tidigare, har försökt i 6 år med att bli gravida och blev förvånad när jag insåg att jag var 2 veckor sen och graviditets testet visade positivt, det har inte sjunkit in riktigt än! Vad i Skåne bor du?
Grattis till er med! Hur många barn har du?
Vad roligt att äntligen få ett plus! Jag bor utanför Lund och har också ett barn sen innan.
Hur mår du? Känner du av graviditeten?
Ja det var verkligen efterlängtat! Det första jag märkte var ju mina ömma bröst trodde först att det var mensen som var på intåg men har haft det så i 2 veckor nu och lite illamående fram och tillbaka, det är väl det enda, hur mår du nu då? Kände du på dig att du var gravid? Tröttheten är ju också jobbig speciellt när man måste jobba varje dag!
Ja det var verkligen efterlängtat! Det första jag märkte var ju mina ömma bröst trodde först att det var mensen som var på intåg men har haft det så i 2 veckor nu och lite illamående fram och tillbaka, det är väl det enda, hur mår du nu då? Kände du på dig att du var gravid? Tröttheten är ju också jobbig speciellt när man måste jobba varje dag!