• Fridisen81

Är det ett plus?

Hej alla!

Jag är ny här. Har precis tagit ett test som jag är lite osäker på. Jag testade 3st digitala tester som visade ?Ej gravid? under olika dagar senaste veckan, det sista i tisdags och idag (BIM + 3) tig jag detta. Vågar jag tro att det är ett plus?

Tack på förhand ??

• Svar på tråden Är det ett plus?
  • Lili158
    Fridisen81 skrev 2020-01-03 20:48:46 följande:

Hej alla!

Jag är ny här. Har precis tagit ett test som jag är lite osäker på. Jag testade 3st digitala tester som visade ?Ej gravid? under olika dagar senaste veckan, det sista i tisdags och idag (BIM + 3) tig jag detta. Vågar jag tro att det är ett plus?

Tack på förhand ??

Prova med ett digitalt imorgon, men ja det där skulle jag säga är positivt. Men kan ju vara skönt med digitalt också.
  • Fridisen81
    Lili158 skrev 2020-01-03 21:56:46 följande:

Prova med ett digitalt imorgon, men ja det där skulle jag säga är positivt. Men kan ju vara skönt med digitalt också.

Tack så mycket! Det ska jag göra!
  • Daphodil
    Fridisen81 skrev 2020-01-03 22:04:22 följande:

Tack så mycket! Det ska jag göra!

Och jag säger att det är helt onödigt att lägga pengar på ett digitalt. Du är gravid.
  • Fridisen81
    Daphodil skrev 2020-01-03 22:15:43 följande:

Och jag säger att det är helt onödigt att lägga pengar på ett digitalt. Du är gravid.

Är det så?? Vågar inte tro det eftersom det digitala visade ej gravid men jag kanske ska lita på att det är så då? Även fast strecket är väldigt väldigt svagt?
  • Lili158
    Fridisen81 skrev 2020-01-03 23:11:10 följande:

Är det så?? Vågar inte tro det eftersom det digitala visade ej gravid men jag kanske ska lita på att det är så då? Även fast strecket är väldigt väldigt svagt?

Strecket är inte svagt :)
  • Daphodil
    Fridisen81 skrev 2020-01-03 23:11:10 följande:

Det är ett starkt plus, detta. Ring barnmorskan och boka tid när du känner för det
  • MammaTillDansband

Det är positivt, grattis {#emotions_dlg.flower}
    Kul med en tråd där teststrecket faktiskt syns tydligt, och TS testat när mensen faktiskt uteblivit.

• Daphodil
    MammaTillDansband skrev 2020-01-04 14:55:38 följande:

Det är positivt, grattis  ! 

Kul med en tråd där teststrecket faktiskt syns tydligt, och TS testat när mensen faktiskt uteblivit.

Anledningen till att de flesta trådar inte har tydliga streck är nog för att man då inte har samma behov att fråga.
  • Fridisen81
    MammaTillDansband skrev 2020-01-04 14:55:38 följande:

Det är positivt, grattis  ! 

Tack så mycket! Vågade inte riktigt tro på det först men nu börjar det sjunka in :)
  • Fridisen81
    Daphodil skrev 2020-01-04 15:07:09 följande:

Anledningen till att de flesta trådar inte har tydliga streck är nog för att man då inte har samma behov att fråga.

Ja det är klart :) jag var bara så osäker efter det första tester då jag tyckte det var svagt och de digitala hade visat ej gravid :)
Svar på tråden Är det ett plus?