• Anonym (Anonym 8765)

Bara sex 1 gång i veckan

Hej! Förut hade jag och min sambo sex 6-7 ggr i veckan men nu vill han bara ha sex 1 gång i veckan, känns som han tröttnat på mig. Och jag börjar också tröttna finns ingen kärlek kvar men jag älskar han super mycket

Vad ska jag göra ?

• Svar på tråden Bara sex 1 gång i veckan
  • Anonym (.)

1 gång i veckan är nära snittet som svenskarna har. Men som tjej har du stora chanser att finna en kille som vill oftare än så.

Acceptera läget eller lämna.

Ingen kärlek kvar, men du älskar han jättemycket?

• Blower83
    Anonym (Anonym 8765) skrev 2020-01-04 22:39:04 följande:

Hej! Förut hade jag och min sambo sex 6-7 ggr i veckan men nu vill han bara ha sex 1 gång i veckan, känns som han tröttnat på mig. Och jag börjar också tröttna finns ingen kärlek kvar men jag älskar han super mycket

Vad ska jag göra ?

Du ska vara lottad att du får så ofta. Här har vi sex 1-3 gånger i månaden.
  • Anonym (Skärpning!)

Vad du ska göra? Du får väl anstränga dig och visa honom lite mer uppskattning, köpa öl och dataspel till honom och hjälpa till mer i hushållet och inte bara låta honom tvätta bilen. Klä dig lite piffigare och sköt din hygien så ska du se att hans lust kommer tillbaka!

Nej, visst nej... Det här är ju Familjeliv! Du ska dumpa honom såklart! Du förtjänar bättre än så!

• Anonym (Tolkningsföreträde för kvinnor på FL)
    Anonym (Skärpning!) skrev 2020-01-05 00:28:25 följande:

Vad du ska göra? Du får väl anstränga dig och visa honom lite mer uppskattning, köpa öl och dataspel till honom och hjälpa till mer i hushållet och inte bara låta honom tvätta bilen. Klä dig lite piffigare och sköt din hygien så ska du se att hans lust kommer tillbaka!

Nej, visst nej... Det här är ju Familjeliv! Du ska dumpa honom såklart! Du förtjänar bättre än så!

Dumpa aset!!!
  • Anonym (J)
    Anonym (.) skrev 2020-01-04 23:03:47 följande:

1 gång i veckan är nära snittet som svenskarna har. Men som tjej har du stora chanser att finna en kille som vill oftare än så.

Acceptera läget eller lämna.

Ingen kärlek kvar, men du älskar han jättemycket?

Tror hon menar att pirret förälskelsen lagt sig förälskelsen har gått över till djupare kärlek eller kanske att det finns mkt känslor för personen i sig men inte kärlekskänslor?? Typ som vissa kärlekshistotier avslutas inte sbrupt tack och hej utan ibland kan man leva vidare och älska personen man en gång hade ett förhållande med men nästan se den som ett syskon/kompis idag.

Eller så svarar du bara vad du menar ts ;p
Svar på tråden Bara sex 1 gång i veckan