• Anonym (Kört?)

Vänstrat lite halvt 2ggr...är det kört och lika illa?

Jag undrar om det finns någon slags räddning här eller om det är lika bra att göra det? Jag har typ vänstrat vid två tillfällen med samma person mot min partner.

Den första gången var det nära att vi var med varandra fullt ut men då jag gav personen oralsex så avbröts det av att personen kom för snabbt i min mun och det blev inget mer än så. Den andra gången blev vi avbrutna av att min sambo kom hem. Sambon känner även den personen så det var bara snabbt på med kläderna och låtsas som ingenting. Pussa partnern och snacka som kompisar typ.

Det känns redan som det gått alldeles för långt. Som att om det skulle komma fram så är skadan redan skedd ändå. Så då kan jag lika gärna gå hela vägen med den här personen. Eller skulle jag kunna bryta nu och det typ tonar ner det jag faktiskt gjort redan?

• Svar på tråden Vänstrat lite halvt 2ggr...är det kört och lika illa?
  • Anonym (Jj)

Skadan är redan skedd. Speciellt som din sambo känner personen i fråga, vore ett ännu större svek om du frågar mig.

• Studentpappa

Lite halvt? Du har sugit kuk på någon annan och kallar det för lite halvt, är du född i farstun?

Ride it like you stole it
  • Anonym (mf)
    Studentpappa skrev 2020-01-05 22:51:52 följande:

Lite halvt? Du har sugit kuk på någon annan och kallar det för lite halvt, är du född i farstun?

Kunde inte ha uttryckt det bättre själv.
    Är ts släkt med bill Clinton?
  • Anonym (Kört?)
    Studentpappa skrev 2020-01-05 22:51:52 följande:

Det var fel det vet jag men det var kanske 1 minut max och lite hångel innan det.
  • Anonym (mf)
    Anonym (Kört?) skrev 2020-01-05 22:58:22 följande:
    Det var fel det vet jag men det var kanske 1 minut max och lite hångel innan det.
    Tidsaspekten är irrelevant.
  • Anonym (Anonym 666)
    Najs. Så om din sambo skulle slicka någon, i typ bara någon minut och så lite hångel, då är det liksom inte så illa..?

Shit, inse vad du håller på med. Du har redan varit otrogen en gång och nära att ligga en annan gång. Snälla människa gör slut med din kille, han förtjänar bättre.
  • Anonym (Njae va...)

Du kan omöjligt vara seriös med den här tråden...

• Anonym (mf)
    Anonym (Anonym 666) skrev 2020-01-05 23:27:21 följande:
    Najs. Så om din sambo skulle slicka någon, i typ bara någon minut och så lite hångel, då är det liksom inte så illa..?

Shit, inse vad du håller på med. Du har redan varit otrogen en gång och nära att ligga en annan gång. Snälla människa gör slut med din kille, han förtjänar bättre.
    Om en kille kommer på 4 sekunder vid ett samlag har han inte heller varit otrogen= ts logik
  • Anonym (Jaha)

Seriöst gör oss alla en tjänst och gör slut med din sambo så kan du väl göra som du vill. Förstår inte vad du håller på med och vad meningen är

• TL12

Är du typ 15 år ?

Då fattar jag

Eller lika mogen

Om din kille är en normal reko kille så gör slut omgående

Så kan du fortsätta med ditt precis som du vill.

• Xzx

Så om det inte var så länge så räknas det inte?

Alltså ursäkta, men hur fan resonerar du?! Snacka om att försök förminska det svek du begått... 

Svar på tråden Vänstrat lite halvt 2ggr...är det kört och lika illa?