• Anonym (Grannen)

    Behöver råd om min nuvarande situation- har relation med min granne

    Jag Är en kvinna på snart 30 och jag sitter i en liten konstig situation.

    Jag flyttade till en liten by för snart 2 år sen då jag köpte ett fint hus. Bor ensam utan varken barn eller djur. På gatan är 10 hus och i ett av husen bor ett par , vi kan kalla dom Anna och Johan. Dom är gifta sedan 6 år tillbaka, båda är 35 år och har inga barn.

    Jag har inlett en relation med Johan, och jag skäms nu väldigt mycket över detta. Eller ja, vi har kysst varandra än så länge, jag vill inte göra mer än så tills han separerar med Anna.

    Han är snygg, har bra inkomst och högt uppsatt i sin karriär. Hon är jurist tror jag. Alltså inga dåliga jobb. Jag jobbar som undersköterska och har dålig lön, dåliga arbetstider. Jag kan inte förstå hur han kan vilja ha mig, en futtig undersköterska mot en jurist! Men han har sagt att hans förhållande har varit dåligt länge. Dom har pratat om att flytta från gatan men han säger att han vill stanna pga av mig och vill skiljas. Jag tror honom.

    Jag skulle gärna börja ett förhållande med honom, han är en väldigt fin person.

    Men nu kommer vi till kruxet som jag skäms över.

    För några veckor sen hade grannarna fest och det slutade med att jag och Johan blev sist kvar. Vi kysstes och han berättade hur gärna han ville ha mig i hans liv. Jag tog på hans kön utanför byxorna men ville inte gå längre än så. Men helt plötsligt tog han fram sin kuk och den var superliten! Jag blev så chockad! Har aldrig sett en så liten penis förut! Kanske 4-5 cm bara. Jag förklarade då en gång till att jag inte ville pga hans nuvarande förhållande. Sen gick jag hem.

    Nu är jag världens hemskaste människa, för jag tvekar. Han är ju underbar, men vi har inte träffats så länge och jag är en sån människa där sexet måste funka för att förhållandet ska funka. Och jag vill inte ha sex med honom innan han separerar. Men tänk om han separerar och vi har sex men att sexet är dåligt eller att jag inte känner nått alls? Då har jag ju förstört ett äktenskap! Usch jag vet inte vad jag ska göra. Be han att flytta med hans fru nån annanstans vill jag inte heller. Känner mig så egoistisk och hemsk verkligen, för jag är en väldigt snäll och positiv kvinna annars. Han vill alltså inleda en relation med mig trots dålig inkomst och låg status och jag tvekar pga för liten kuk? Vad fan är fel på mig liksom..

    Vad ska jag göra? Behöver höra andras tankar och åsikter kring detta.

  • Svar på tråden Behöver råd om min nuvarande situation- har relation med min granne
  • Anonym (Gladiator)

    Storleken spelar roll sen får den som vill säga vad som helst om det. Att kuken är för liten, är troligen orsaken till att hans förhållande knakar och hans fru vill nog gärna bli av med honom. Gör inte bort dig nu.

  • Anonym (Man 43)

    Det är inte speciellt konstigt att du tvekar.. Du köper ju grisen i säcken.. Jag skulle åxå vara jäkligt tveksam.. Och i ett förhållande ingår ju ett bra sexliv... Nä du ska nog lämnade det där och satsa på nått annat!

  • CitronTulo

    Om han väljer att lämna sin fru har ingenting med dig att göra, han lämnar henne i så fall för att deras förhållande är dåligt!
    Sen måste jag säga att han är inte den första mannen i världshistorien som kör kortet med att "förhållandet har varit dåligt länge-de har inte sex längre-hans fru förstår honom inte". Vissa män kan säga vad som helst för att de hoppas på sex..

    Sen undrar jag över varför du skulle vilja ha en man som raggar på granntjejen medan han är gift?

    Så låt honom sköta sitt och träffa honom inte mer på tu man hand innan han är separerad! Skulle ni vilja träffas sen när han är klar med den biten så är det fritt fram!

  • Anonym (K)

    Tro inte på honom. Han kommer inte lämna sin fru, det är bara något han säger för att få dig i säng.

  • Lione81

    Var den slak när han tog fram den eller var den hård, här väldigt svårt att se att den är 4-5cm i fullt stånd.

    Om den inte var det, så ska du inte oroa dig alls. Kan hände väldigt stora saker när det får fullt blir i sig. Mer än dubbla storleken, båda längd och omkrets.

    Att ta beslut utan att veta hur han är i sängen är väldigt själviskt, Du har ingen aningen hur han är. Tydligen så har hans nuvarande fru varit nöjd med det hon har fått genom alla år.

  • Anonym (f)

    4-5 cm fullt erigerad är ju inte riktigt normalt. Det hade jag också haft problem med.

    Oavsett den biten hade jag aldrig startat en relation med någon som så lätt är otrogen heller.

  • CitronTulo

    Utöver det som jag redan har skrivit, så tycker jag att du nedvärderar dig själv TS!
    Framgår i din text att du inte tycker att du är riktigt värd honom och att du borde vara glad att han vill ha dig som "bara är undersköterska och tjänar så dåligt"!

    Det är ju han som är otrogen mot sin fru!! Sikta på en man som är trogen istället..

  • Anonym (?)

    Om han inte passar dig i sängen, är det först då du skulle må dåligt över att ha förstört ett äktenskap?! Ja, ja...för övrigt så tycker jag du borde få lite mer kött på benen angående hans påstådda separation. Vad man säger och vad man gör är, enligt min erfarenhet, två helt skilda saker när det kommer till otrohetsaffärer.

  • Anonym (...)

    Storleken spelar roll och sexlivet är viktigt. Säkert därför han och frugan inte har sex och inga barn. Hade själv en relation med en höginkomsttagare (läkare)... fantastisk på oralsex men väldigt smal penis. Kändes inte. Kunde inte bli kär pga detta, det var tyvärr så avtändande. Den såg ut som en blek, smal mask... han var en jättefin person i övrigt så det var en förlust på flera sätt, men jag visste att jag vill ha en man med normalstor penis.

    Nu vet du läget, agera utifrån hur du känner.

  • Anonym (Kvinna 45)

    Även om storleken har betydelse hade jag ju oroat mig mer över att inleda en relation med en man som tycker otrohet är ok än storleken på hans penis.

  • Shoegal81

    Det verkar som om du har missförstått vad en jurist är och vad man tjänar. Du får det att låta som om han hade värsta statusyrket. Han låter som en tönt som är otrogen med grannen, tänk om är mitt råd.

  • Anonym (A)
    Anonym (Man 43) skrev 2020-01-07 09:12:34 följande:
    Det är inte speciellt konstigt att du tvekar.. Du köper ju grisen i säcken.. Jag skulle åxå vara jäkligt tveksam.. Och i ett förhållande ingår ju ett bra sexliv... Nä du ska nog lämnade det där och satsa på nått annat!
    Ja, satsa på någon annan.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Grannen) skrev 2020-01-07 08:44:39 följande:

    Jag Är en kvinna på snart 30 och jag sitter i en liten konstig situation.

    Jag flyttade till en liten by för snart 2 år sen då jag köpte ett fint hus. Bor ensam utan varken barn eller djur. På gatan är 10 hus och i ett av husen bor ett par , vi kan kalla dom Anna och Johan. Dom är gifta sedan 6 år tillbaka, båda är 35 år och har inga barn.

    Jag har inlett en relation med Johan, och jag skäms nu väldigt mycket över detta. Eller ja, vi har kysst varandra än så länge, jag vill inte göra mer än så tills han separerar med Anna.

    Han är snygg, har bra inkomst och högt uppsatt i sin karriär. Hon är jurist tror jag. Alltså inga dåliga jobb. Jag jobbar som undersköterska och har dålig lön, dåliga arbetstider. Jag kan inte förstå hur han kan vilja ha mig, en futtig undersköterska mot en jurist! Men han har sagt att hans förhållande har varit dåligt länge. Dom har pratat om att flytta från gatan men han säger att han vill stanna pga av mig och vill skiljas. Jag tror honom.

    Jag skulle gärna börja ett förhållande med honom, han är en väldigt fin person.

    Men nu kommer vi till kruxet som jag skäms över.

    För några veckor sen hade grannarna fest och det slutade med att jag och Johan blev sist kvar. Vi kysstes och han berättade hur gärna han ville ha mig i hans liv. Jag tog på hans kön utanför byxorna men ville inte gå längre än så. Men helt plötsligt tog han fram sin kuk och den var superliten! Jag blev så chockad! Har aldrig sett en så liten penis förut! Kanske 4-5 cm bara. Jag förklarade då en gång till att jag inte ville pga hans nuvarande förhållande. Sen gick jag hem.

    Nu är jag världens hemskaste människa, för jag tvekar. Han är ju underbar, men vi har inte träffats så länge och jag är en sån människa där sexet måste funka för att förhållandet ska funka. Och jag vill inte ha sex med honom innan han separerar. Men tänk om han separerar och vi har sex men att sexet är dåligt eller att jag inte känner nått alls? Då har jag ju förstört ett äktenskap! Usch jag vet inte vad jag ska göra. Be han att flytta med hans fru nån annanstans vill jag inte heller. Känner mig så egoistisk och hemsk verkligen, för jag är en väldigt snäll och positiv kvinna annars. Han vill alltså inleda en relation med mig trots dålig inkomst och låg status och jag tvekar pga för liten kuk? Vad fan är fel på mig liksom..

    Vad ska jag göra? Behöver höra andras tankar och åsikter kring detta.


    Hade han 4-5 vem vid stånd? Det hade jag aldrig inlett något med
  • Anonym (Q)

    4-5 cm erigerad är ju inte mycket att skryta med..
    Men var den slak så var det ju inte så sexigt heller, hala fram en liten slak daggmask liksom?

  • Anonym (Nope)
    Anonym (Q) skrev 2020-01-08 15:13:38 följande:

    4-5 cm erigerad är ju inte mycket att skryta med..

    Men var den slak så var det ju inte så sexigt heller, hala fram en liten slak daggmask liksom?


    Hur stor en kuk är slak säger inte ett skit.
  • Anonym (mmm)

    haha du hittar på. Inte sjutton tar en vuxen man fram organet så där bara och visar upp. 

  • Anonym (Q)
    Anonym (Nope) skrev 2020-01-08 15:58:36 följande:

    Hur stor en kuk är slak säger inte ett skit.


    Nä precis.. men varför hala fram en slak kuk?
  • Anonym (Q)
    Anonym (mmm) skrev 2020-01-08 16:43:53 följande:

    haha du hittar på. Inte sjutton tar en vuxen man fram organet så där bara och visar upp. 


    Tro mig sånt händer!
Svar på tråden Behöver råd om min nuvarande situation- har relation med min granne