• Anonym (Grannen)

    Behöver råd om min nuvarande situation- har relation med min granne

    Jag Är en kvinna på snart 30 och jag sitter i en liten konstig situation.

    Jag flyttade till en liten by för snart 2 år sen då jag köpte ett fint hus. Bor ensam utan varken barn eller djur. På gatan är 10 hus och i ett av husen bor ett par , vi kan kalla dom Anna och Johan. Dom är gifta sedan 6 år tillbaka, båda är 35 år och har inga barn.

    Jag har inlett en relation med Johan, och jag skäms nu väldigt mycket över detta. Eller ja, vi har kysst varandra än så länge, jag vill inte göra mer än så tills han separerar med Anna.

    Han är snygg, har bra inkomst och högt uppsatt i sin karriär. Hon är jurist tror jag. Alltså inga dåliga jobb. Jag jobbar som undersköterska och har dålig lön, dåliga arbetstider. Jag kan inte förstå hur han kan vilja ha mig, en futtig undersköterska mot en jurist! Men han har sagt att hans förhållande har varit dåligt länge. Dom har pratat om att flytta från gatan men han säger att han vill stanna pga av mig och vill skiljas. Jag tror honom.

    Jag skulle gärna börja ett förhållande med honom, han är en väldigt fin person.

    Men nu kommer vi till kruxet som jag skäms över.

    För några veckor sen hade grannarna fest och det slutade med att jag och Johan blev sist kvar. Vi kysstes och han berättade hur gärna han ville ha mig i hans liv. Jag tog på hans kön utanför byxorna men ville inte gå längre än så. Men helt plötsligt tog han fram sin kuk och den var superliten! Jag blev så chockad! Har aldrig sett en så liten penis förut! Kanske 4-5 cm bara. Jag förklarade då en gång till att jag inte ville pga hans nuvarande förhållande. Sen gick jag hem.