• smurf11

    Äggstocksföryngring eller livmoder

    Snälla dela med er av erfarenheter, om ni har gjort PRP på äggstockar eller livmoder!

    Jag skulle bli väldigt tacksam!

  • Svar på tråden Äggstocksföryngring eller livmoder
  • Anonym (Oj!)
    smurf11 skrev 2020-03-05 10:57:54 följande:

    Oj det skulle inte vara massa frågetecken i inlägget!


    Wow, hur mycket höjdes amh, från vad till vad? Solig


    Vet du hur länge resultatet håller i sig? Om man tex kommer börja försöka bli gravid om ett halvår, bör man göra det nu eller om ett halvår då? 

  • Anonym (Oj!)
    smurf11 skrev 2020-03-05 15:54:22 följande:

    <0,05 förut och 0,9 nu. De säger att det tar minst 2-3 månader för effekt av prp.


    Wow!!

    Hur länge varar effekten?
  • smurf11

    Jag tror de sa cirka 9 månader. Och att det kan vara bra att göra Ivf efter några månader. Men nu vill man nog inte resa, så kanske det är bara att göra det naturligt. Och eventuellt göra om PRP senare, om det inte händer något nu.

  • Bingöl
    Anonym (Oj!) skrev 2020-03-07 11:14:35 följande:

    Wow!!

    Hur länge varar effekten?


    Läkaren sägar till sex månader, sedan måsta göra igen.
  • Bingöl
    smurf11 skrev 2020-01-08 11:08:09 följande:

    Snälla dela med er av erfarenheter, om ni har gjort PRP på äggstockar eller livmoder!

    Jag skulle bli väldigt tacksam!


    Jag har gört prp i Istanbul, det kostar 1300 ? för äggstocken. Men jag hade komplettering med dhea och hgh hormoner. Det funkar bra om du vill få mer ägg i äggstocken.
  • Anonym (Julian)

    Eller så skaffar man barn i tid och inser att man inte är 20 för alltid.

  • Anonym (Funkar?)
    Anonym (Julian) skrev 2021-11-07 12:15:31 följande:

    Eller så skaffar man barn i tid och inser att man inte är 20 för alltid.


    Vissa kommer i klimakteriet tidigt...
  • Anonym (lets all be 16 and pregnant)
    Anonym (Julian) skrev 2021-11-07 12:15:31 följande:

    Eller så skaffar man barn i tid och inser att man inte är 20 för alltid.


    Eller så är man inte dum i huvudet men livet är inte något som går att planera fullt ut. Kändes det bra att kommentera som en idiot?

  • Anonym (Julian)
    Anonym (lets all be 16 and pregnant) skrev 2021-11-07 12:45:33 följande:

    Eller så är man inte dum i huvudet men livet är inte något som går att planera fullt ut. Kändes det bra att kommentera som en idiot?


    Äh din signatur säger allt. Finns liksom ett mellanting mellan 16 och 40. De allra flesta som har svårt börjar för sent. Ingen hemlighet
  • Anonym (Julian)
    Anonym (Funkar?) skrev 2021-11-07 12:33:00 följande:

    Vissa kommer i klimakteriet tidigt...


    Mm mycket vanligt
  • Anonym (lets all be 16 and pregnant)
    Anonym (Julian) skrev 2021-11-08 00:41:34 följande:
    Äh din signatur säger allt. Finns liksom ett mellanting mellan 16 och 40. De allra flesta som har svårt börjar för sent. Ingen hemlighet
    Ett skämt som gick förbi tydligen. Jag kan inte ens få barn och inga av de åtgärder nämnda i tråden skulle göra ett skit. Det finns inget som mer ej effektivt än idioter som sätter ännu mer press på kvinnor som vill ha barn efter 30 än de redan har på sig själva. Alla hittar inte sin partner vid 20 och en stor del av de som får barn tidigt ångrar sin partner men är fast med honom som fader till barnet... Livet är inte enkelt och att tro att att det är coolt att trycka till folk i en tråd om fertilitet känns som en sak just dessa män som kvinnor ångrar att de fått barn med gör.

Svar på tråden Äggstocksföryngring eller livmoder