• Önskarbebis2020

När fick ni symtom (illamående, trött, ömma bröst)?

Jag har precis plussat ( v.3 +5) och är så nyfiken på när ni andra upplevde symtom såsom illamående, trötthet etc?

Jag har än så länge lite ilningar, molvärk, börjat få ömma bröst men annars ingenting

• Svar på tråden När fick ni symtom (illamående, trött, ömma bröst)?
  • HildaK

Runt vecka 7 om jag inte minns fel :)

• Alehed90

Har mått lite småilla sedan vecka 5(4+), men idag är första dagen med extremt illamående. Är idag i v 6+6

• pepsimax

Vecka 5. Lider dock av ett extremt gravillamående varje gång, händer att jag behöver läggas in osv.

• Vevoz

Ömma bröst o "mensvärk" typ direkt efter BIM. Illamående o mina 24/7 i vecka 7 :( är fortfarande inte över, är i vecka 30 idag

• Zebran89
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-10 17:10:47 följande:

Jag har precis plussat ( v.3 +5) och är så nyfiken på när ni andra upplevde symtom såsom illamående, trötthet etc?

Jag har än så länge lite ilningar, molvärk, börjat få ömma bröst men annars ingenting

Fick fruktansvärda buksmärtor tidigt, innan jag plussade. Fick även uppblåst mage och ont i ryggen, därav att jag tog testet innan bim och plussade. Ont i tuttarna fick jag tidigt, säkert v 4.

Sen har mina magproblem fortsatt. I 3 v hade jag kvar mina buksmärtor i form av kramper både dag o natt. Nu i v 9 är jag "bara" förstoppad men slipper kramperna.

Tröttheten började v 6-7 nån gång.

Illamåendet började v 7 för mig ungefär.
  • Lili158

Sluppit det mesta hittills. Är i vecka 9 och bara haft ömma bröst och molvärk. Kanske lite tröttare än vanligt. Annars inga symptom. Känns bra men konstigt.

Svar på tråden När fick ni symtom (illamående, trött, ömma bröst)?