• EvelinaEmilia

Finns det någon i Karlshamn/Asarum med omnejd som är gravid med första barnet?

Jag är ganska nyinflyttad i Asarum och undrar om det finns fler förstagångs mammor här?

Jag har nästan ingen annan än sambon att umgås med, så skulle vara roligt om man kunde hitta någon annan att träffa och kanske ta en fika eller så med :)

Jag är 28 år, fyller 29 i den 5 juni och har bf den 5 juli :D

• Svar på tråden Finns det någon i Karlshamn/Asarum med omnejd som är gravid med första barnet?
  • Heliotrop

Heej ???? jag är faktiskt i samma situation som dig, är också nyinflyttad i Asarum då jag flyttade in hos sambon här för bara några månader sen. Vi väntar mitt första barn men hans tredje då han har två barn sen innan. BF 26 Maj ???? jag är 29!

• Heliotrop
    Heliotrop skrev 2020-01-13 11:38:33 följande:

Heej ???? jag är faktiskt i samma situation som dig, är också nyinflyttad i Asarum då jag flyttade in hos sambon här för bara några månader sen. Vi väntar mitt första barn men hans tredje då han har två barn sen innan. BF 26 Maj ???? jag är 29!

Haha ser nu att smilegubbarna inte följer med utan blir frågetecken :) och rättelse, fyller 29 i Mars haha, gick lite snabbt där
  • EvelinaEmilia

Hej! Oj, vad coolt ändå att våra situationer är så lika :)

Jag är helt oerfaren och har liksom ingen att prata med. Vore ju super om du hade lust att hitta på något :D

Asarum är ju inte så stort haha, så vi kanske redan setts på maxi eller nåt, vem vet :P

• Heliotrop
    EvelinaEmilia skrev 2020-01-14 02:49:24 följande:

Hej! Oj, vad coolt ändå att våra situationer är så lika :)

Jag är helt oerfaren och har liksom ingen att prata med. Vore ju super om du hade lust att hitta på något :D

Asarum är ju inte så stort haha, så vi kanske redan setts på maxi eller nåt, vem vet :P

Ja verkligen :) skriver i pm istället
  • Heliotrop
    Heliotrop skrev 2020-01-14 08:45:23 följande:

Ja verkligen :) skriver i pm istället

Kom inte in på din presentation och vet inte hur man k

Kommer åt att skicka meddelande annars, du kanske kan prova skicka till mig istället? :)
Svar på tråden Finns det någon i Karlshamn/Asarum med omnejd som är gravid med första barnet?