• Köttfärssås456

    Överreagerar jag? Va ska jag göra?

    Ja o min kille har vart tsm i 6månader. Han är jätte snäll när vi är ensamma eller med hans kompisar. Utom att han klagar på mig rätt så mycket. Sen om ja vill prata om något ja inte mår bra över så ska han börja prata om sig själv istället. Men så har han alltid vart mot allt och alla. Men mitt problem eller fundering är att han och min bästa vän känns som dom är på g. Har känt min bästa vän sen 1 år tillbaka. Min kille och bästi skriver med varandra mycket. Han kan även ringa henne och bara vilja prata vilket han aldrig gjort till mig. När vi är bara vi 3 så stöter dom typ ut mig. Dom pratar med varandra och jag bara sitter där. Dom går nära varandra är nära med huvudena,kroppen o ska hälla på med varandra hela tiden. Asså ?brottas? på sånt sätt om man förstår. Kan tillägga att jag inte är nära vän alla med min killes vänner då jag tycker han ska få ha sina vänner. Men han är vän med alla mina vänner och speciellt nära min bästa vän. När jag är med min kille själv så är han jätte snäll osv men han verkar aldrig ha speciellt kul. Men när han är med min bästis så skrattar han jätte mycket och har jätte kul. När jag är med båda dom och vill säga nåt till dom så ignorerar dom mig bara. Jag litar på båda och tycker absolut dom kan vara vänner men nu känns d som att dom e mer än så. Dom två sprang även ifrån mig o en annan kompis för att få gå själva. Dom säger även ofta ?kolla va vi e friendzonade av varandra? samtidigt som dom kramar varandra eller har pannorna mot varandra. Jag vill inte vara någon som är svartsjuk men nu känns det bara för mycket. Han berättar även saker om sig själv till henne som jag inte alls visste om. Överreagerar jag? Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Överreagerar jag? Va ska jag göra?
  • Anonym (Prata)

    Jag tycker absolut inte att du överreagerar! Det är inte ett ok beteende hur han och din sk bästa vän håller på, dels med varandra men även mot dig. Tycker att du ska försöka prata med din kille men även din bästa vän, förklara hur du tänker och känner gällande deras beteende. Alternativt dumpa båda två! De verkar inte ha någon respekt för dig alls och du måste bli respekterad, speciellt av de två personer som ändå ska stå dig närmst.

Svar på tråden Överreagerar jag? Va ska jag göra?