Killen otrogen och ljugit om det
Hej,
Jag och min kille har varit tillsammans i precis över ett år nu. Jag ser bättre ut än honom och valde honom för att vi hade det roligt tillsammans i starten. Han är 6 år äldre än mig och väldigt osäker som person och bekräftelsesökande, har aldrig haft ett förhållande innan. Min kille har varit ''otrogen'' i början av vårt förhållande. Han har haft tinder i ett halvår, skickat nakenbilder med tjejer och skrivit med andra tjejer som han legat med innan vi blev tillsammans, vilket jag upptäckte i somras. Jag upptäckte det genom att jag snokade i hans mobil då min magkänsla sa att det var något som inte stämde. Jag valde då att förlåta honom efter ett halvår, men sedan upptäckte jag nästa problem nu i slutet av november. Vi brukar göra slut och bli tillsammans igen hela tiden, jag gjorde slut med honom under en natt och då tog han med en tjej hem under tiden jag var utomlands och sade att han enbart pussade henne på kinden. Dock finns det bilder som han har tagit där de båda ligger halvt nakna och hon ligger på honom och de omfamnar varandra... tror ni de hade sex och han inte vågar erkänna det? Han förnekar det totalt och skrev även till sin vän dagen efter att de inte låg, men jag vet inte riktigt och mår riktigt dåligt över det. Mår verkligen dåligt i perioder och det går upp och ner, så fort ordet otrohet kommer på tal eller man hör om det blir jag jätteledsen, vilket gör att jag tappar det helt och skäller ut honom för blir uppriktigt äcklad.
Är det värt att fortsätta relationen? Om ja, kommer man någonsin över otroheten och hur gjorde ni?
Tack för hjälpen!!