Ska vi analysera symptom?
I väntan på positivt test eller mens, ska vi analysera lite symptom tillsammans? Jag vet att det egentligen inte säger nånting men bara för skojskull. :D
Hur mår ni?
I väntan på positivt test eller mens, ska vi analysera lite symptom tillsammans? Jag vet att det egentligen inte säger nånting men bara för skojskull. :D
Hur mår ni?
Hur mår du själv? :)
Hade tidig äl, har lite oregelbunden mens så det kan vara allt från imorgon till om en vecka som den ska komma. Har de senaste veckorna känt mig tjock och uppsvullen, det är liksom obekvämt att luta sig framåt när man sitter och så. För några dagar sedan fick jag starka smärtor i livmodern, som sammandragningar nästan, härom dagen hade jag skärande smärta på höger sida väldigt kort. Igår känsliga bröstvårtor. La märke till igår att jag har riktigt tjocka flytningar också.
Gravid eller bara symptom inför mens? Ja, det ser vi väl snart.
Gärna :D
När har du bim? jag har på söndag. Vet inte ens om jag har symtom. Ett jävla humör i helgen, trött, drömmer massa konstigt, molvärk och svullna bröst. Svullna bröst har jag typ alltid innan mens så det är som vanligt egentligen ..
Hur länge har ni försökt? :)
Hade äl i lördags så är just nu i den lååånga väntan. Vill helst inte börja testa för tidigt för orkar inte bli så besviken men räknar dagarna så får se hur det går, haha.