Hjälp mig.. Mår skit!
Behöver alla tips och hjälp jag kan få! Mår så himla dåligt. Allt känns svart och känner ingen livslust! Jag och min sambo har varit ihop i drygt 7 år. Vi har väl egentligen haft det upp och ner hela förhållandet men senaste halvåret har verkligen inte varit nåt vidare. Mycket tjafs och bråk till och från. Vi har inga barn ihop men har ett hus ihop. Just nu känns det som att vi är på väg att gå skilda vägar men förstår inte hur man ska orka. På ett sätt vill jag fortsätta med förhållandet samtidigt som det känns som att jag vill komma ur att. Känner mig inte lycklig längre och känns som att jag tappt bort mig själv. Älskar min sambo men han har vissa sidor som gör att jag tappat känslor. Det går inte och diskutera med honom för han får alltid det till att allt är mitt fel. Han har sjukt svårt att ta kritik. Han blir helt kall och nonchalant när vi bråkar och det är ALLTID jag som får se till så att vi blir vänner. Jag känner mig ganska nedtryckt på grund av det. När vi har det bra kan vi verkligen ha det superbra men när vi bråkar är det åt helvete. Och då pratar vi oftast om att göra slut. Har alltid varit så. Förstår inte hur jag ska orka sälja huset och bara det är ju en stor sorg. En husförsäljning tar ju tid och jag klarar inte av att bo ihop om vi har gjort slut. Hur gör man? Känner mig helt uppgiven och mår sjukt dåligt! Snälla ge mig tips och stöttning! Känns som jag aldrig kommer bli glad igen.