• Anonym (Agnes)

Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?

Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?
  • Anonym (..))
    Anonym (Agnes) skrev 2020-01-28 13:39:08 följande:

Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring? hur gammal var du och hur gammal var han/hon du låg med, och varför just den personen

Nej. Jag låg inte med någon när jag var tonåring. Det är inte alla som har sin sexuella debut så tidigt.
  • Anonym (..))

Nej. Jag låg inte med någon när jag var tonåring. Det är inte alla som har sin sexuella debut så tidigt.
  • Anonym (Hemlig)

Jag låg inte med någon alls när jag var i tonåren, så jag kanske inte räknas? Men jag blev jämt förälskad i män som var runt 40-45, som jag då betraktade som "spännande, distingerade äldre män med de grå tinningarnas charm"! :) Typ lärare, präster, läkare - ledande och vårdande gestalter, fadersgestalter skulle vissa kanske säga.

Skulle kanske ha legat med dem om tillfället varit rätt - jag hade nog velat! :) - men samtidigt hade dessa män inte rätt att ligga med mig p.g.a. yrkesrelationen. Och det var kanske lika bra. 

• Anonym (Fru F)
    Anonym (Ung) skrev 2020-01-29 18:28:55 följande:

Låter bra. Han hade väl haft någon tidigare?

Han levde ett hårdare liv som ung, men fann Gud vid 25 och bestämde sig sedan för att vänta med sex till äktenskapet.
  • Anonym (Vem)
    Anonym (Fru F) skrev 2020-01-30 09:20:47 följande:

Han levde ett hårdare liv som ung, men fann Gud vid 25 och bestämde sig sedan för att vänta med sex till äktenskapet.

Och du är också troende?
  • Anonym (Fru F)
    Anonym (Vem) skrev 2020-01-30 09:26:53 följande:

Och du är också troende?

Ja
  • Anonym (Turken)

Varför kan man inte svara nej??

Sluta utnyttja barn äckliga människor. Jag skiter i om man är byxmyndig vid 15. Är man 25+ kan man åtminstone hålla sig till 18+.

• Anonym (Turken)

Sluta utnyttja barn äckliga människor. Jag skiter i om man är byxmyndig vid 15. Är man 25+ kan man åtminstone hålla sig till 18+.

• Anonym (Turken)

• Anonym (Nea)

Jag var 19 och han nästan 26, men han trodde tydligen att jag var äldre. Haha!
  • Anonym (Fyra)

Jag förlorade oskulden vid 15 till en 29-åring. Efter det mellan 17-19 låg jag med ytterligare tre män kring 30-40.

Jag är undergiven och har enbart träffat på äldre män som är duktiga dominanta. Första killen ?tränade? mig. En 35-åring jag träffade vid 17 hade jag en 5 år lång kk relation med.

• Sasu

Låg med en kille som var 27år när jag var 17år. Förlorade min oskuld då. Nu bor vi ihop och har ett barn tillsammans, är 25år nu. 

Svar på tråden Har du någonsin legat med någon som är 25+ när du var tonåring?