• Anonym (Fanny)

Någon duktig på Snap?

Hej!

Jag har en liten fundering. Min särbo är extremt beroende av Snap. Han Snapar jämnt när vi är tillsammans, även på gymmet. Denna kille verkar aldrig missa ett meddelande. Jag är inte så insatt i Snap men jag fixade Snap map och skickade förfrågan till honom. När man trycker på hans bild på Snap map så visar den när han senast var aktiv. Visar det när han senast var aktiv på Snap map eller allmänt på Snap?

Jag är ingen svartsjuk person men det som förvånar mig är att det står nu att han var aktiv för 7 timmar senast. Det är inte första ggn det händer. Jag förstår inte hur denna kille som är så beroende av Snap kan vara så sällan på Snap när vi inte ses? Hur skulle ni tolka detta? Jag känner spontant att det kanske är något han döljer?

Tacksam för svar!

• Svar på tråden Någon duktig på Snap?
  • Anonym (Fanny)

*Puff*

• Uskan123

Om han är inne på appen snap så visar den att man är aktiv och map uppdateras. Om han var senast aktiv för sju timmar sedan så har han inte varit inne på appen alls under den tiden.

• Anonym (Förstår inte heller riktigt...)
    Uskan123 skrev 2020-01-30 19:31:13 följande:

Om han är inne på appen snap så visar den att man är aktiv och map uppdateras. Om han var senast aktiv för sju timmar sedan så har han inte varit inne på appen alls under den tiden.

Kan det vara så att han haft spökläge på under de sju senaste timmarna?
  • Uskan123
    Anonym (Förstår inte heller riktigt...) skrev 2020-01-30 19:33:54 följande:

Kan det vara så att han haft spökläge på under de sju senaste timmarna?

Om du ser han på kartan har han inte spökläge på.
  • Ms anybody

Jag kan inte Snapchat. Men jag vet det är en bra app att vara otrogen med eftersom meddelandena bilder försvinner direkt efter de har mottagits.

Jag vet även killkompisar som har använt det när de har varit otrogna tidigare osv.

Men varför tror du han har Snapchat för?

Finns det inte bättre appar än Snapchat om man vill lägga ut bilder till andra hela tiden?

Jag kan tycka det är lite konstigt att han är så besatt i det som du beskriver här tanken på att det är anmält känt vad Snapchat är bäst för.

• Anonym (Fanny)
    Ms anybody skrev 2020-01-30 19:52:44 följande:

Jag kan inte Snapchat. Men jag vet det är en bra app att vara otrogen med eftersom meddelandena bilder försvinner direkt efter de har mottagits.

Jag vet även killkompisar som har använt det när de har varit otrogna tidigare osv.

Men varför tror du han har Snapchat för?

Finns det inte bättre appar än Snapchat om man vill lägga ut bilder till andra hela tiden?

Jag kan tycka det är lite konstigt att han är så besatt i det som du beskriver här tanken på att det är anmält känt vad Snapchat är bäst för.

Jag håller med dig. Känner också att det är konstigt att han är besatt och har också hört att den kallas otrohetsapp. Sanningen lär nog sippra fram om han är otrogen.
  • Anonym (Fanny)
    Uskan123 skrev 2020-01-30 19:31:13 följande:

Tack så mycket. Då vet jag hur den funkar!
  • Anonym (Anonym signatur)

Hej, det går att stänga av på plats inställningar i telefonen. Då kan han vara inne på snapchat utan att du ser det, så det är så han gör som många andra. 
    Så han stängde av sin plats i inställningar på snapchat appen för 7 timmar sedan men kan ändå vara inne på snap utan att det syns eller uppdateras. Mvh

Svar på tråden Någon duktig på Snap?