• Tezzino

Det gör ont hur Tar man som upp?

Min sambo lämnade mig över Messenger.. När han var på jobbet. Förra veckan planerade vi framtiden kramades pussades.. i onsdags hette det att han inte älskar mig mer. Inga känslor. Inga chanser. Vi är för olika .

Sen Ignonera han mig resten av dagen .

Jag bara föll där hemma. Panik chock sorg.

Så tog mig till mamma.

Han spendera natten i lägenheten för o packa sina grejer på morgonen .

Jag gick dit torsdag morgon. Krävde svar. Han var upprörd att jag väckte honom halv nio.

När han just slitit sönder världen framför mina fötter .

Jag grät och hyperventilera. Han sa att det förstärkte att hans val var rätt... hans känslor började falla reda förra året.

Alltså det gör så sjukt ont , hur Tar jag mig upp igen ?

• Svar på tråden Det gör ont hur Tar man som upp?
  • Anonym
    Tezzino skrev 2020-02-04 11:26:04 följande:

Min sambo lämnade mig över Messenger.. När han var på jobbet. Förra veckan planerade vi framtiden kramades pussades.. i onsdags hette det att han inte älskar mig mer. Inga känslor. Inga chanser. Vi är för olika .

Sen Ignonera han mig resten av dagen .

Jag bara föll där hemma. Panik chock sorg.

Så tog mig till mamma.

Han spendera natten i lägenheten för o packa sina grejer på morgonen .

Jag gick dit torsdag morgon. Krävde svar. Han var upprörd att jag väckte honom halv nio.

När han just slitit sönder världen framför mina fötter .

Jag grät och hyperventilera. Han sa att det förstärkte att hans val var rätt... hans känslor började falla reda förra året.

Alltså det gör så sjukt ont , hur Tar jag mig upp igen ?

Att störtgråta och hyperventilera skulle ge exakt samma reaktion för mig som ditt ex.

Det är det sämsta man kan göra.

Kräva svar?

Han har redan gett dig det.

Acceptera hans beslut och försök gå vidare
  • Anonym (Ge det tid)

Sånt här går inte över på några dagar. För mig hjälper det att acceptera att sörjandet måste få ta sin tid, och att inte kämpa emot det. Det förstärker det bara.

Svar på tråden Det gör ont hur Tar man som upp?