Anders 386 skrev 2020-02-10 11:30:13 följande:
Du har inte så mycket erfarenhet av "vården" misstänker jag?
Dessutom är det knappast troligt att den offentliga vården har några verktyg för att fixa låg sexlust. Det är skillnad om det är ett fysiskt problem med potensen eller torra slemhinnor. Låg sexlust kan knappast betraktas som en sjukdom. Alla människor har olika nivåer på sexlust, det är fullständigt normalt.
Hahaha, ja, förlåt att jag skrattar... du snackar alltså med en veteran när det gäller erfarenhet av vården... in och ut på anstalt under större delen av mitt vuxna liv, och dag-och öppenvård däremellan. Hursomhelst. Jag ber om ursäkt för att jag lät spydig i mitt förra svar till dig; jag blev bara lite provocerad av att jag uppfattade det som att du förlöjligade och drog ned graden av lidande som ts upplever, men jag inser så här i efterhand att det nog inte var så du menade. Förlåt. Jag håller med dig om att det är mycket som brister inom psykvården, men det finns mycket som funkar också - ffa tack vare alla fantastiska människor som jobbar på golvet så att säga. Och jo, vården tar sig an den här typen av problem också, även på vc-nivå.