• AlexGx

    Orolig

    Hej jag och min flickvän började som bästa vänner sen blev vi ihop hon var jätte glad och älskade mig hon sa att ingen kille hade behandlat henne så här bra som jag och att jag kom in i hennes liv när hon värkligen behövde mig jag älskar henne mer än något annat nu är hon gravid så jag sa till henne att vi behåller barnet och att vi klarar det här tillsammans nu är vi i vecka 9 och hon är deprimerad och mår dåligt hon säger att hon inte vet om hon älskar mig längre att hon inte gillar killar som mig hon gillar inte att jag ska köpa saker åt henne hon gillar inte romans så Hon gillar inte killar som mig fast hon älskade mig för en vecka sen nu vet hon inte om hon gör det eller inte hon tyckte jag är för på och att hon vill ha en paus för att ta beslut om hon ska göra slut eller inte vi pratar nästan inte alls hon mår dåligt  jag mår inte bra liger i sängen deppremerad och bara gråter vet inte vad jag ska göra vill värkligen inte förlora henne och vill att barnet ska växa up i ett hem med både pappa och mamma där hon skrev till mig igår tänk inte för mycket om vi gör slut så fixar vi det där med barnet så jag mår Skit dåligt och gråter som ett litet barn igen vet inte vad jag ska göra älskar henne för mycket.

  • Svar på tråden Orolig
  • Lilant

    Hur gammla är ni?? Och dom flesta kvinnor blir sånna det kallas hormoner det ändrar sig senare å då blir hon klängig istället

  • AlexGx

    Vi är 24 gamla allt det här är nyt för mig och henne vet att det är hormonerna men dom orden jag fik höra från henne sårade värkligen mig Hon var helt kär i mig och nu vet hon inte just nu har vi paus och hon är helt förvirrad och ledsen jag är lika Dan har aldrig varit så här deppremerad i hela mitt liv vill värkligen inte förlora henne vill bara att allt ska bli som vanligt igen och att vi ska ha det bra och att barnet ska både ha sin pappa och mamma under samma tak ger henne all tid hon behöver vill värkligen ha henne kvar i mitt liv hon älskade mig och var glad att hon hade mig och hon sa att ingen har behandlat henne lika bra som jag har och att jag kom in i hennes liv när hon mest behövde mig sen helt plötsligt från ingen stans blev det så här hon har tagit bort våra bilder tillsammans för hon inte äns kan kolla på mig Mår så himla dåligt vill bara att hon ska älska mig igen.

  • AlexGx

    Plus så har jag lämnat allt dåligt bakom mig och alla mina vänner för att vara med henne och fokusera på henne och vårat framtida barn så jag har ingen kvar alls och nu om hon lämnar mig så har jag inte äns henne kvar och då har jag ingen kvar och då har jag förlorat allt och alla.

  • AlexGx

    SNÄLLA HJÄLP MIG BEHÖVER RÅD ???????? Hon har tappat känslorna helt just nu vill hon häldre vara fri än att vara lycklig med mig hon älskar inte mig längre hon säger att det inte är hennes hormoner att det är hennes hjärta som pratar hon är hur glad som helst och mår hur bra som helst utan mig oxå hon vill att vi ska bara vara vänner hon vet inte om hon ska ge mig en skans till eller inte vet inte vad jag ska göra Jag älskar henne värkligen och vill inte förlora henne behöver råd snälla ????????????

Svar på tråden Orolig