Hmm varför gör mitt ex såhär?
Hej!
Tog slut för 3 månader sen. Hen gjorde slut efter 6 år tsm. Inge bråk när vi skildes åt eller så.
Tackade för mig och raderade ut allt nummer,sms , Facebook etc. Vi har haft 0 kontakt hittils.
Nu till själva frågan! Min kompis berättade att exet har bjudit in hans respektive + plus en till kompis på middag om 2 helger.
Grejen är att det är första gången bara dom 3 hittar på något ihop. Inte 1 enda gång på 6 år har dom 3 umgåts själva. Dom är ej barndomsvänner och inte kännet var andra sedan tidigare.
När min kompis berättade detta tyckte jag det var otroligt märkligt ( jag sa bara jaha vad kul till kompisen). Alltså exet får hänga med precis vilka hen vill det är inte det. Men fick ett litet mindfuck över det här. Eller är jag helt ute och cyklar???
Är på god väg att repa mig då jag mått riktigt jävla dåligt sen hen gjorde slut men detta blev ett litet steg bakåt.
Har berättat för en familjemedlem som också tyckte det var märkligt! Vill hen få nån reaktion av mig eller vad är det frågan om??
Givetvis vill jag ha hen tillbaka men gjorde klart direkt att vi inte kan vara vänner och bröt direkt.
Mvh Kim ( jag är 25 år mitt ex 32 om det spelar någon roll)
Kommer ej fråga hur middagen var och vad det pratades om.