Finns det en väg tillbaka?
Hur går man vidare från sitt ex som man fortfarande älskar? Finns det någon möjlighet att man kan hitta tillbaka till varandra efter en tid ifrån varandra? Någon som har varit med om det?
Berätta gärna.
Hur går man vidare från sitt ex som man fortfarande älskar? Finns det någon möjlighet att man kan hitta tillbaka till varandra efter en tid ifrån varandra? Någon som har varit med om det?
Berätta gärna.
Har hon sagt så eller vadå? Och raderat dig överallt?
Jag tänker att du ska koppla bort ditt ex ett tag och fundera på hur du vill ha ditt liv, hur vill du att det ska se ut? Vill du bo i staden där du har ditt jobb?
Jag tar tiden som singel nu att fundera på hur jag vill ha mitt liv, sätta upp mål och delmål för mitt liv. Bara göra saker jag mår bra av.
Jaha okej, kände du fortfarande att du älskade dem när ni blev ihop igen? Eller vad var det som gjorde att du tog tillbaka dem? Hade ni nån kontakt överhuvudtaget efter att ni gjorde slut?
Börja att tänka på hur du känner, börja kanske med ett "hej, städade igenom bostaden och hittade en väska som tillhör dig, skulle du vilja ha tillbaka den?"
Nej jag tror inte jag hade trott att han hatar mig, jag tror bara att det skulle vara ett sätt för honom att kunna gå vidare lättare, när man inte har någon kontakt överhuvudtaget. Men det är ju olika från fall till fall hur vi är som individer och hur det tog slut.
Jag vet inte, alltså ena dagen vill jag för allt i världen höra av mig och andra tänker jag typ, hon gjorde slut och hade inga känslor kvar.
Men det som gnager mig är veckan innan det tog slut. Då hade vi ett allvarligt samtal om vår relation och allt kändes bra efter det. (Vi båda kom fram att till att vi inte vill vara med någon annan).Hon var kärleksfull hela veckan fram till fredagen och sen gjorde hon slut lördag morgon....jag stod som en fån och inte fatta ett skvatt.
Rooster
Hon gjorde en del märkliga saker som kanske tydde på att du ska höra av dej, kan du berätta vad det handlade om?
Enklast som det är nu är väl att du skickar ett SMS och frågar om hon ska väskan
3 månader sen det tog slut, kanske du ska vara beredd på att det finns en annan
Idag var det lite extra tungt...
Inatt drömde jag om mitt ex och han grät så mycket i drömmen, jag vaknade upp och kände mig alldeles tung i bröstet och kunde inte somna om, vände mig i sängen och ville bara få krama om honom så mycket och tankarna bara gick till honom.
Rooster
Hon gjorde en del märkliga saker som kanske tydde på att du ska höra av dej, kan du berätta vad det handlade om?
Enklast som det är nu är väl att du skickar ett SMS och frågar om hon ska väskan
3 månader sen det tog slut, kanske du ska vara beredd på att det finns en annan
Jag tycker du ska höra av dig till henne och se hur hon känner, risken finns att man går och gnager på det och det hjälper ju inte dig i slutändan. Hellre ett klart svar så du blir tvungen att gå vidare. Jag tror nog att hon älskade dig och ville försöka men på något sätt så funkade inte, kanske var hon oärlig mot sig själv. Ibland behöver man fundera på saker själv och bearbeta vad man vill här i livet.
Ger mej inte, tycker fortfarande att du kontaktar henne och ser till att du eventuellt får avslut, så att du kan gå vidare.
Jag tror att hon lägger upp bilder på din syrras sida för att du ska "försöka" ta kontakt med henne.
Verkar lite som att hon har reda på vad du sysslar med och inte vill släppa taget.
Det känns lite som att tiden håller på att rinna ut.....
Hur går det för er?
Någon mer som har historia att berätta?
Ger mej inte, tycker fortfarande att du kontaktar henne och ser till att du eventuellt får avslut, så att du kan gå vidare.
Jag tror att hon lägger upp bilder på din syrras sida för att du ska "försöka" ta kontakt med henne.
Verkar lite som att hon har reda på vad du sysslar med och inte vill släppa taget.
Det känns lite som att tiden håller på att rinna ut.....
Gör det, kontakta henne!
Kort o gott "Hittade din väska vill du ha tillbaks den?"