• Anonym (Youth)

Vem tar första steget?

När hon är yngre.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem tar första steget?
  • Anonym (anonym)

Det har bara att göra med vem som är mest intresserad. Spelar ingen roll hur många år det skiljer mellan personerna.

• Fjäril kär

Vilken konstig frågeställning.

Det är inte åldern det hänger på. Den som är mest intresserad eller mest otålig tar första kontakten.

Jag har haft många dejter och förhållande med åldersskillnad och det har varit ungefär lika på vem som tagit initiativ.

• Anonym (A)
    Anonym (anonym) skrev 2020-03-04 14:35:45 följande:
    Det har bara att göra med vem som är mest intresserad. Spelar ingen roll hur många år det skiljer mellan personerna.
    Det tycker jag med
  • Anonym (asa)

Brukar väl vara mannen oavsett ålder i dom flesta fall.

• Anonym (Den jagande Diana)

Jag har tagit första fysiska steget alla gånger utom en från att jag var 15 tills jag hittade mannen jag gifte mig med.

(sen har ett gäng fler killar stött på mig men det räknas liksom inte när jag inte är intresserad.)

• Anonym (asa)
    Anonym (Den jagande Diana) skrev 2020-03-04 23:32:02 följande:

Jag har tagit första fysiska steget alla gånger utom en från att jag var 15 tills jag hittade mannen jag gifte mig med.

(sen har ett gäng fler killar stött på mig men det räknas liksom inte när jag inte är intresserad.)

Fast det är knappast det vanliga. Tror jag aldrig stött på ett par där det inte är mannen som tagit första steget.
Svar på tråden Vem tar första steget?