• Catmom

    Gravid?

    Hej!

    Den 20/2 hade jag en fast glad gubbe på clear blue äl-test.

    Vi sexade dagen innan, samma dag och några dagar efter.

    Den 1/2 har jag bim men ingen mens kom, tog ett test som var neg. Tog ett idag också som även det var neg. Jag har en väldigt kort cykel på 23 dagar som alltid stämmer. Har aldrig vad jag minns haft sen mens och absolut inte såhär länge!

    Kan jag vara gravid trots negativt test på bim+3? Min mamma berättade att hon inte plussade med mig förrän i vecka 7.

    Har även illamående och ömmande bröst. Brukar alltid få mensvärk 2 dagar Innan mens men den har ännu ej kommit?

    Tack för svar <3

  • Svar på tråden Gravid?
  • DasNerd

    Vad spelar det för roll?är väl bara att sexa på dag in och dag ut tills det är klart att man är gravid?

  • Vevoz

    De flesta kan plussa på BIM eller dagarna efter. Om du redan mår illa borde du ha tillräckligt med HCG för att plussa. Låter inte som du är gravid

  • Marka81

    Testa fler gånger eller be att få komma till BM.

    Behöver själv hjälp med lite funderingar... mina inlägg blir inte synliga???????????.

    ÄL för en-två veckor sedan. Skvätter sedan 1/3. Negativa test 2-3/3. Ska ta igen. Har också kort cykel, eller fått, snart 40. Tänker om det beror på min ålder. Risken att jag är gravid borde vara minimal. Då vi varit mycket försiktiga. Har dock lätt för att bli gravid. Har denna gång haft oflyt i så fall!

    Hur länge har ni haft nidblödning?

    När plussade ni efter nidblödning?

    Någon i min ålder som har knasiga menstruationer/förändring med ålder?

    Kram

Svar på tråden Gravid?