• Anonym (Parlek)

När är kvinnor bäst på könsumgänge/att kopulera?

Några säger att kvinnor har bäst sex efter 40.
    Jag vet inte, så jag frågar här.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-05 09:29
    Jag är singel och gillar sex. Vill maximera chansen att få mitt livs bästa sex. Vill veta i vilket åldersspann de kåtaste kvinnorna finns.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När är kvinnor bäst på könsumgänge/att kopulera?
  • Anonym (Kopulera)

Kopulera vad är det för ett antikt ord. Min fru är 60+ och har aldrig varit så kåt som nu. Vi knullar varje vecka och njuter för fullt

• Anonym (Parlek)
    Anonym (Kopulera) skrev 2020-03-05 09:28:41 följande:

Kopulera vad är det för ett antikt ord. Min fru är 60+ och har aldrig varit så kåt som nu. Vi knullar varje vecka och njuter för fullt

https://www.synonymer.se/sv-syn/kopulera
  • Anonym (hm)

Jag är nog bättre över 40, men var snyggare före. Är väl inte ful nu heller, men jag är mindre osäker på mig själv och oroar mig inte för att inte se sexig ut medan jag har sex. 

Vågar ta mer initiativ, vågar göra mer saker. När man var riktigt ung kretsade det mesta kring att "göra rätt".

• Anonym (H33)

Yngre är snyggare, har en fräshare kropp och eftersom att sannolikheten att dom fått barn är lägre så antagligen en trängre fitta.

Äldre har mer erfarenhet, och det är värt mycket!

Jag skulle nog fortfarande föredra en yngre tjej, men det är verkligen inte självklart. Alla har sin charm!

• Anonym (gubbsjuk)

Saknar alternativet 18-20. Inte mycket som slår en ung, tajt kvinnorkropp utan celluliter och med en fitta oförstörd av barnafödande. 

• Anonym (Parlek)
    Anonym (gubbsjuk) skrev 2020-03-06 01:23:13 följande:

Saknar alternativet 18-20. Inte mycket som slår en ung, tajt kvinnorkropp utan celluliter och med en fitta oförstörd av barnafödande. 

Du får vara nöjd med alternativet 20-29 år. 18-19-åringar funkar icke. Då blir man anmäld till Snuskpolisen.
  • Anonym (Wattie)

Min fru, 28-44 lika bra men på olika sätt.

• Anonym (Kopulera???)

Oavsett ålder kommer de flesta nog bäst till sin rätt med en partner som ser andra värden i det hela än att "maxa sitt könsumgänge"

• Anonym (???)
    Anonym (Parlek) skrev 2020-03-05 08:52:29 följande:

Några säger att kvinnor har bäst sex efter 40.
    Jag vet inte, så jag frågar här.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-05 09:29
    Jag är singel och gillar sex. Vill maximera chansen att få mitt livs bästa sex. Vill veta i vilket åldersspann de kåtaste kvinnorna finns.

Du fattar väl att det är helt olika för olika personer? Beror inte enbart på biologin/ålder utan på hur man har det i livet annars. Mående, stress osv. 
  • Miss Sunny
    Anonym (Kopulera) skrev 2020-03-05 09:28:41 följande:

Är också passerad 60 nu, och har aldrig haft det bättre i sexlivet än nu. 
  • Anonym (Smulan64)

Har mer lust efter 40+, är nu 56. Kan ha sex timmar jämfört med min ungdom

Men har aldrig sex. Värdelöst med engångsligg och vill ha säker sex dessutom...oralsex går bort då.

• Anonym (hm)
    Anonym (Smulan64) skrev 2020-03-06 11:32:59 följande:

Har mer lust efter 40+, är nu 56. Kan ha sex timmar jämfört med min ungdom

Men har aldrig sex. Värdelöst med engångsligg och vill ha säker sex dessutom...oralsex går bort då.

Ja, håller helt med. Ligga runt är mindre lockande (var inte så lockande efter 21 om jag ska vara ärlig) men vill ha en fast partner. Ingen kk eller liknande heller. Utan känslor blir det värdelöst. samtidigt så vantrivs jag inte som singel heller, och kraven har ökat från mitt håll. Så¨kanske blir jag ensam i framtiden.
  • Anonym (inte kärnfysik)

När de vill.

Svar på tråden När är kvinnor bäst på könsumgänge/att kopulera?