• Anonym (Kväljningar??)

Blir du tänd av att kväljs vid avsugning?

Läste precis att de flesta män tycker att det är jätte sexigt när tjejen kväljs och låter som att hon ska kräkas eller kvävas när hon suger av... kan detta verkligen stämma??

Snälla alla män RÖSTA! Och skriv gärna en kommentar också.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-06 10:54
    Skulle stå "Blir du tänd av att KVINNAN kväljs vid avsugning"....

Obs, jag vill alltså bara ha svar från MÄN på om DE blir tända av att kvinnan kväljs

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-06 15:00
    Jag utgår alltså ifrån att tjejen är med på det, och att killen är medveten om att hon är med på det, jämför #1 och #3

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-07 11:27
    Ytterligare tillägg... läs inlägg #11 så fattar ni vad jag är ute efter. Är kväljningar av det här slaget extra tändande?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du tänd av att kväljs vid avsugning?
  • Anonym (Tjej)

Nu är jag tjej men flera män jag träffat har gillat det.

Nu har det varit dominanta män, då jag gillar det.

Jag tycker inte det är sjukt alls, men är man inte dominant eller gillar att vara undergiven så kan man nog tycka det är konstigt

• Anonym (Peter)
    DasNerd skrev 2020-03-07 22:47:50 följande:
    Vad du än gillar eller ogillar är en sak. Jag påtalade bara om att din _känsla_ om att det känns fejkat (vilket jag inte har någon anledning att tro skulle vara en lögn från din sida) - är helt enkelt fel. Njuter man så man låter så gör man (som t ex jag).
    Lite samma sak som att om det skulle "kännas" för dig att du har bra argument att tro att en allsmäktig gud existerar, så är det fortfarande fel, hur "rätt" det än må "kännas".

Jag känner inte att du har "tvingat" på mig dina åsikter. Jag påpeka bara att det du känner överenstämmer inte med vad som händer i verkligheten.
    Fel? Som i objektivt fel? Jag tror du gör ett misstag att uttala sig så säkert där. Alla som njuter gör inte ljud, och alla som gör ljud njuter inte. Vet inte om du har koll, men skådespelare kan ofta spela olika känslor, det betyder inte nödvändigtvis att de känner dessa känslor. Att fejka är faktiskt ganska lätt, jag skulle exempelvis kunna säga "mmmh vad gott" om mat som jag kanske inte tycker om, för att vara artig mot värden.

Så undvik gärna att prata om en verklighet om du har inställningen att det bara finns en objektiv, framförallt om du inbillar dig att det är din subjektiva verklighet som av någon anledning är objektiv.
  • DasNerd
    Anonym (Peter) skrev 2020-03-08 09:43:43 följande:
    Fel? Som i objektivt fel? Jag tror du gör ett misstag att uttala sig så säkert där. Alla som njuter gör inte ljud, och alla som gör ljud njuter inte. Vet inte om du har koll, men skådespelare kan ofta spela olika känslor, det betyder inte nödvändigtvis att de känner dessa känslor. Att fejka är faktiskt ganska lätt, jag skulle exempelvis kunna säga "mmmh vad gott" om mat som jag kanske inte tycker om, för att vara artig mot värden.

Så undvik gärna att prata om en verklighet om du har inställningen att det bara finns en objektiv, framförallt om du inbillar dig att det är din subjektiva verklighet som av någon anledning är objektiv.
    ..... Det var ju den jag svarade på som gjorde uttlåtandet att ljudskapande vid givande av oralsex "känns fejk". Och jag sa enbart att det är ett märkligt utlåtande när det bevisligen går att låta när man anser någonting vara njutningsfullt.

Känslan är per definition subjektiv och det finns inget rätt och fel. Påståendet i sig som förmedlades i "känslan" är objektivt felaktigt. Att det går att göra ljud ifrån sig och inte mena det är väl uppenbart?

- Jag tror att de som har gett mig oralsex och har låtit samtidigt har fejkat sin njutning.
    - För mig känns det fejk när någon låter när de ger mig oralsex

Logik är inte så svårt.
  • Anonym (Kväljningar??)
    DasNerd skrev 2020-03-08 15:15:12 följande:
    ..... Det var ju den jag svarade på som gjorde uttlåtandet att ljudskapande vid givande av oralsex "känns fejk". Och jag sa enbart att det är ett märkligt utlåtande när det bevisligen går att låta när man anser någonting vara njutningsfullt.

Känslan är per definition subjektiv och det finns inget rätt och fel. Påståendet i sig som förmedlades i "känslan" är objektivt felaktigt. Att det går att göra ljud ifrån sig och inte mena det är väl uppenbart?

- Jag tror att de som har gett mig oralsex och har låtit samtidigt har fejkat sin njutning.
    - För mig känns det fejk när någon låter när de ger mig oralsex

Logik är inte så svårt.
    Det här var ju en riktigt rolig diskussion. Alltså, Peter sa:
    Anonym (Peter) skrev 2020-03-07 12:16:25 följande:

Tycker bara det att tjejen stönar och gör en massa "mhm" ljud vid oralsex blir löjligt och avtändande. Känns så fejkat och porrskadat.

Den sista meningen här kan tolkas på två sätt:
    - Känns så fejkat och porrskadat (för MIG (Peter))
    - Känns så fejkat och porrskadat (för ALLA, ALLTID)

Det är väl rätt uppenbart att Peter menade det enligt den första tolkningen? Men nu verkar det ju nästan som att du, Das Nerd, pratar om en helt annan tolkning, nämligen att Peter på nåt sätt uttryckte att stön ÄR fejkat och porrskadat - vilket han ju aldrig påstått. Du får jättegärna förklara dig mer, för iaf jag fattar inte vad du pratar om (men jag är nyfiken :) )
  • DasNerd
    Anonym (Kväljningar??) skrev 2020-03-08 15:43:40 följande:
    Det här var ju en riktigt rolig diskussion. Alltså, Peter sa:

Tycker bara det att tjejen stönar och gör en massa "mhm" ljud vid oralsex blir löjligt och avtändande. Känns så fejkat och porrskadat.

Den sista meningen här kan tolkas på två sätt:
    - Känns så fejkat och porrskadat (för MIG (Peter))
    - Känns så fejkat och porrskadat (för ALLA, ALLTID)

Det är väl rätt uppenbart att Peter menade det enligt den första tolkningen? 
    Naturligtvis menade han den första tolkningen. Det borde väl alla vara överens om.

Anonym (Kväljningar??) skrev 2020-03-08 15:43:40 följande:
    Men nu verkar det ju nästan som att du, Das Nerd, pratar om en helt annan tolkning, nämligen att Peter på nåt sätt uttryckte att stön ÄR fejkat och porrskadat - vilket han ju aldrig påstått. 

Inte alls. Jag har ingen anledning att tvivla (som jag redan sade tidigare) att hans känsla inte skulle vara genuin.
    Vad jag sade var att precis på samma sätt som det KÄNNS för honom att den som stönar fejkar, KÄNNS det för honom att Jesus Kristus är hans frälsare. Båda två är helt personliga och subjektiva bedömningar, men båda kan demonstrativt visas vara känslor som saknar grund i verkligheten.

Man har med andar ord en känsla för att saker och ting är i verkligheten på ett visst sätt, när de i själva verket är på något annat.
    Det här påverkar naturligtvis inte mig på något vis, däremot har det negativ inverkan på honom. Och eftersom det då är en känsla som inte ens är kopplat till verkligheten, är det väl ändå bara trist att den känslan uppstår, när man hade kunnat njuta av avsugning på samma sätt som personen som gav den gjorde?

Återigen, om han justerar sina ord och säger "Jag tycker att personen/personerna som har stönat när de har sugit av mig fejkade, så det var inga bra upplevelser" så är det en annan sak. Däremot svarar det ändå inte på frågan vad man tycker när folk faktiskt stönar på riktigt. 
    Påståendet var ju generellt att "stön" upplevs av personen som fejkat och porrskadat. 

• Anonym (brud)

Nu har jag tack och lov aldrig stött på det i verkliga livet. Tyvärr stöter man på det i porrfilmer och det är riktigt äckligt och avtändande. Måste vara mycket sjuka personer som tänder på sådant.

Så du tror inte att man kan njuta av sex bortom all sans att man stönar naturligt och inte som någon sorts porrfilmsimitation?

Själv tänder jag extremt på att min karl tar ett bestämt tag om mitt hår och trycker in sin kuk så att jag får kväljningar och tappar luften :)
  • DasNerd
    Anonym (brud) skrev 2020-03-08 17:31:12 följande:
    Så du tror inte att man kan njuta av sex bortom all sans att man stönar naturligt och inte som någon sorts porrfilmsimitation?

Själv tänder jag extremt på att min karl tar ett bestämt tag om mitt hår och trycker in sin kuk så att jag får kväljningar och tappar luften :)
    :)
  • Mimosa86

Blir du tänd av att se en man kippa efter andan efter att ha satt en äppelbit i halsen?

Seriöst, går man igång på att en människa får andningsproblem av att någon kör ner något i halsen på henne, Så har man allvarliga psykiska problem. Och om en kvinna älskar känslan av att nästan dö, sök hjälp. Då är du inte normalt funtad gumman.

Håller världen på att bli helt galen??

• DasNerd
    Mimosa86 skrev 2020-03-08 20:08:37 följande:

Blir du tänd av att se en man kippa efter andan efter att ha satt en äppelbit i halsen?

Seriöst, går man igång på att en människa får andningsproblem av att någon kör ner något i halsen på henne, Så har man allvarliga psykiska problem. Och om en kvinna älskar känslan av att nästan dö, sök hjälp. Då är du inte normalt funtad gumman.

Jag tror inte hon känner att hon håller på att dö. Jag tror hon känner att hon blir matad med kuk, och att hon råkar tycka om det. Mycket.
  • Anonym (Kväljningar??)
    DasNerd skrev 2020-03-08 17:01:25 följande:

Det här påverkar naturligtvis inte mig på något vis, däremot har det negativ inverkan på honom. Och eftersom det då är en känsla som inte ens är kopplat till verkligheten, är det väl ändå bara trist att den känslan uppstår, när man hade kunnat njuta av avsugning på samma sätt som personen som gav den gjorde?

Ah! Då fattar jag vad du menar! Och det håller jag så klart helt med om :)
  • Anonym (Kväljningar??)
    Mimosa86 skrev 2020-03-08 20:08:37 följande:

Va? Man känner väl inte att man nästan håller på att dö heller? Och att jämföra med att sätta en äppelbit i halsen? Wtf? Håller med DasNerd här:
    DasNerd skrev 2020-03-08 20:40:46 följande:
    Jag tror inte hon känner att hon håller på att dö. Jag tror hon känner att hon blir matad med kuk, och att hon råkar tycka om det. Mycket.
  • Anonym (Elin)

Det är så hett min kk tar altid tag i mitt hår å trycker på så jag får den längt ner

Svar på tråden Blir du tänd av att kväljs vid avsugning?