• Anonym (Xxx)

Min fru luktade kondom i fittan

Undrar om nån har vart med om liknande, en kväll när min fru kom hem,ville jag ha sex och då kände jag en lukt som påminner om kondomlukt men jag kan inbilla mig?. Men har inte kännt det innan

• Svar på tråden Min fru luktade kondom i fittan
  • Anonym (sådär)

Det gjorde mitt ex med, och det visade sig senare att hon var otrogen

• Anonym (Kopp)

Menskopp kanske? Brukar lukta lite gummiaktigt ibland

• Anonym (Kim)

Ett hett tips är att fråga frugan istället för att få mer eller mindre tokiga förslag här.

Du kan berätta sen vad svaret blev.

Kommunikation är alltid det viktigaste.

• Anonym (sådär)
    Anonym (Kim) skrev 2020-03-22 15:03:57 följande:

Ett hett tips är att fråga frugan istället för att få mer eller mindre tokiga förslag här.

Du kan berätta sen vad svaret blev.

Kommunikation är alltid det viktigaste.

Och frugan kommer ju såklar säga sanningen så fort hon blir tillfrågad, eller hur Kim?

"Älskling, jag märkte att din fittade luktade kondom, du har inte möjligtvis knullat någon annan va?"

"Ojdå, jag glömde ju säga att jag hade en ganbang med 3 storkukade snubbar efter jobbet häromdan, det var jättemysigt"
  • EnAnnanPappa

Kan ju alltid vara som mitt ex som åkte och träffade en killkompis ibland mitt i natten och helt plötsligt blev helt galen i analsex något vi knappt haft innan.

• Anonym (Otrogen)

Min dåvarande sambo hade helt plötsligt alltid kondomer till hans praktiskt tyckte jag till enbörjan men sedan förstod jag varför.....

• Anonym (Kim)
    Anonym (sådär) skrev 2020-03-22 15:28:30 följande:

Och frugan kommer ju såklar säga sanningen så fort hon blir tillfrågad, eller hur Kim?

"Älskling, jag märkte att din fittade luktade kondom, du har inte möjligtvis knullat någon annan va?"

"Ojdå, jag glömde ju säga att jag hade en ganbang med 3 storkukade snubbar efter jobbet häromdan, det var jättemysigt"

Att ta upp det till diskussion är väl inte mer än rätt. Vad svaret/förklaringen blir är något helt annat. Det kan ju vara något oskyldigt. Önsketänkande från din om anledningen. Faktiskt riktigt roligt. Något hon def skulle kunna dra till med!
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Kim) skrev 2020-03-23 19:44:03 följande:
    Att ta upp det till diskussion är väl inte mer än rätt. Vad svaret/förklaringen blir är något helt annat. Det kan ju vara något oskyldigt. Önsketänkande från din om anledningen. Faktiskt riktigt roligt. Något hon def skulle kunna dra till med!
    Du har ingen erfarenhet av sånt där va?

Det finns inget som heter "inte mer än rätt" när du har med otrogna människor att göra. Du kan lixom inte köra fair play med någon som fuskar så mycket det bara går. Om personen är otrogen och du tar upp det till diskussion så kommer hon...

1) Dra igång ett skådespel värt en oscar och ljuga ljuga och ljuga lite till
    2) Försöka få dig att tro att du är knäpp, svartsjuk och kontrollerande
    3) Så fort ni diskuterat klart suddar hon bort alla spår som finns för nu vet hon att du misstänker nåt

Om hon inte är otrogen och säger sanningen så vet du ju inte om hon säger sanningen för alla som varit otrogna ljuger ju skallen av sig. Moment 22.
    Så det bästa man kan göra är att INTE ta upp det till diskussion tills du hunnit samla på dig bevis medan hon inte vet att du misstänker nåt för sen är det som sagt kört. När du samlat på dig bevis DÅ tar du upp det till diskussion för då vet du om hon ljuger eller ej
  • LukeStairwalker
    Anonym (Kim) skrev 2020-03-23 19:44:03 följande:
    Något som på allvar fick mig att skratta är att dra upp kondomlukten till diskussion. Hon luktar annorlunda mellan benen. Misstanke om otrohet är alltså det fösta som ploppar upp i hjärnan. Allvarligt? Beroende på dagsform kan ju ett kön lukta hur som helst. 
    Men visst, är man så paranoid att man anar otrohet på frugan för misstänkt lukt mellan benen kanske man inte förtjänar att vara i en relation. Då kan man lika gärna förstöra den helt. 
  • LukeStairwalker
    Anonym (sådär) skrev 2020-03-24 00:13:52 följande:
    Du har ingen erfarenhet av sånt där va?

Det finns inget som heter "inte mer än rätt" när du har med otrogna människor att göra. Du kan lixom inte köra fair play med någon som fuskar så mycket det bara går. Om personen är otrogen och du tar upp det till diskussion så kommer hon...

1) Dra igång ett skådespel värt en oscar och ljuga ljuga och ljuga lite till
    2) Försöka få dig att tro att du är knäpp, svartsjuk och kontrollerande
    3) Så fort ni diskuterat klart suddar hon bort alla spår som finns för nu vet hon att du misstänker nåt

Om hon inte är otrogen och säger sanningen så vet du ju inte om hon säger sanningen för alla som varit otrogna ljuger ju skallen av sig. Moment 22.
    Så det bästa man kan göra är att INTE ta upp det till diskussion tills du hunnit samla på dig bevis medan hon inte vet att du misstänker nåt för sen är det som sagt kört. När du samlat på dig bevis DÅ tar du upp det till diskussion för då vet du om hon ljuger eller ej
    Och om hon är oskyldig så är tilliten förstörd och relationen blir ansträngd. Allt blir tråkigt och till slut är det hej då. 
  • Anonym (sådär)
    LukeStairwalker skrev 2020-03-24 00:30:43 följande:
    Och om hon är oskyldig så är tilliten förstörd och relationen blir ansträngd. Allt blir tråkigt och till slut är det hej då. 
    Japp, det med, så då är det som sagt bättre att samla på sig bevis innan man snackar
  • Anonym (sådär)
    LukeStairwalker skrev 2020-03-24 00:25:45 följande:
    Något som på allvar fick mig att skratta är att dra upp kondomlukten till diskussion. Hon luktar annorlunda mellan benen. Misstanke om otrohet är alltså det fösta som ploppar upp i hjärnan. Allvarligt? Beroende på dagsform kan ju ett kön lukta hur som helst. 
    Men visst, är man så paranoid att man anar otrohet på frugan för misstänkt lukt mellan benen kanske man inte förtjänar att vara i en relation. Då kan man lika gärna förstöra den helt. 
    Vetefan vilka fittor du varit med om men en fitta luktar väldigt sällan latex om det inte varit något av latex där. Den kan lukta allt möjligt ja, fisk, svett, mänskliga lukter, men knappast latex. Så nej det är absolut inte paranoid att misstänka något om ens partners fitta luktar latex... det behöver inte vara kondom, det kan som sagt vara andra saker men att bara ignorerar det är väldigt naivt
  • LukeStairwalker
    Anonym (sådär) skrev 2020-03-24 00:39:20 följande:
    Vetefan vilka fittor du varit med om men en fitta luktar väldigt sällan latex om det inte varit något av latex där. Den kan lukta allt möjligt ja, fisk, svett, mänskliga lukter, men knappast latex. Så nej det är absolut inte paranoid att misstänka något om ens partners fitta luktar latex... det behöver inte vara kondom, det kan som sagt vara andra saker men att bara ignorerar det är väldigt naivt
    Ok, lycka till!
  • Anonym (sådär)
    LukeStairwalker skrev 2020-03-24 07:42:19 följande:
    Ok, lycka till!
    Själv har jag inga såna problem, det är TS som har det. Men tack ändå :)
  • Anonym (....)
    Anonym (Xxx) skrev 2020-03-15 19:50:33 följande:

Undrar om nån har vart med om liknande, en kväll när min fru kom hem,ville jag ha sex och då kände jag en lukt som påminner om kondomlukt men jag kan inbilla mig?. Men har inte kännt det innan

Har du så lite tillit till till din partner bör du göra slut.

Ps. Om du är allmänt paranoid och osäker och misstänker att din tjej är otrogen kommer du alltid hitta tecken på att det är så. Det här är grundläggande psykologi.

Att tro att hennes snippa luktar kondom är med största sannolikhet inte friskt. Varför är ni ihop och vad är det du vill ha tips och råd om i tråden? Du litar uppenbarligen inte på henne, du är förmodligen osäker på dig själv... gör slut, jobba på dig själv och bli ihop med en tjej du litar på. Och ta ansvar för det du kan ta ansvar för.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (....) skrev 2020-03-24 10:34:42 följande:
    Har du så lite tillit till till din partner bör du göra slut.

Ps. Om du är allmänt paranoid och osäker och misstänker att din tjej är otrogen kommer du alltid hitta tecken på att det är så. Det här är grundläggande psykologi.

Att tro att hennes snippa luktar kondom är med största sannolikhet inte friskt. Varför är ni ihop och vad är det du vill ha tips och råd om i tråden? Du litar uppenbarligen inte på henne, du är förmodligen osäker på dig själv... gör slut, jobba på dig själv och bli ihop med en tjej du litar på. Och ta ansvar för det du kan ta ansvar för.
    Men suck så naivt....

Alltså....tror du på full allvar att alla som av någon anledning börjar misstänka att deras partner varit otrogen är sjukligt paranoida osäkra och misstänksamma?
    Eller KAN det vara så att personen inte alls är paranoid utan litat på sin partner 120% men rätt vad det är så börjar deras partner bete sig märkligt, lukta konstigt eller vafan som helst som skiljer sig från det normala? Menar du att din partner kan bete sig precis hur jävla märkligt som helst, lukta precis vafan som helst, göra precis vafan som helst och du skulle inte reagera alls för annars är du ju paranoid, misstänksam och osäker?

Att du sen påstår att detta skulle vara "grundläggande psykologi" är ju skrattretande när du borde veta att våra hjärnor är byggda just för att upptäcka saker som skiljer sig från det vanliga? DET om något är grundläggande psykologi. Och ska man fortsätta på psykologispåret så kan man lika gärna hävda att en person som ser uppenbara skillnader i sin partner vare sig det gäller beteende eller lukt som triggar frågetecken men som väljer att ignorera det av rädsla för att framstå som paranoid förmodligen har stora problem med sig själv eftersom det är ett klassiskt "stoppa huvudet" i sanden beteende som i sig bygger på rädsla och osäkerhet? Det är liksom ganska naturligt för människor att när vi ser förändringar hos andra som skiljer sig från det vanliga så triggar nyfikenhet.

Vem är mest osäker egentligen, den som lägger märke till nåt konstig och försöker ta reda på hur det är.... eller..... den som är livrädd för att framstå som paranoid och väljer att stoppa huvudet i sanden?

Så innan du råder TS att jobba med sig själv så tycker jag att du själv borde slipa på dins sk kunskaper i "grundläggande psykologi" för du verkar inte ha en aning om vad du snackar om.
  • Anonym (Kådis74)

Skulle kunna tänka mig att hon varit med någon annan

• LadyThunder
    Anonym (???) skrev 2020-03-15 21:08:30 följande:

Menar du att du stoppade in näsan? För det kan knappast lukta utanför kroppen (om ens inuti) 

Anonym (undrar) skrev 2020-03-15 21:44:19 följande:

Varför pillar du din fru i fittan?

Men hur fan har ni sex egentligen?!?!
Svar på tråden Min fru luktade kondom i fittan