Min fru luktade kondom i fittan
Undrar om nån har vart med om liknande, en kväll när min fru kom hem,ville jag ha sex och då kände jag en lukt som påminner om kondomlukt men jag kan inbilla mig?. Men har inte kännt det innan
Undrar om nån har vart med om liknande, en kväll när min fru kom hem,ville jag ha sex och då kände jag en lukt som påminner om kondomlukt men jag kan inbilla mig?. Men har inte kännt det innan
Det gjorde mitt ex med, och det visade sig senare att hon var otrogen
Menskopp kanske? Brukar lukta lite gummiaktigt ibland
Ett hett tips är att fråga frugan istället för att få mer eller mindre tokiga förslag här.
Du kan berätta sen vad svaret blev.
Kommunikation är alltid det viktigaste.
Ett hett tips är att fråga frugan istället för att få mer eller mindre tokiga förslag här.
Du kan berätta sen vad svaret blev.
Kommunikation är alltid det viktigaste.
Kan ju alltid vara som mitt ex som åkte och träffade en killkompis ibland mitt i natten och helt plötsligt blev helt galen i analsex något vi knappt haft innan.
Min dåvarande sambo hade helt plötsligt alltid kondomer till hans praktiskt tyckte jag till enbörjan men sedan förstod jag varför.....
Och frugan kommer ju såklar säga sanningen så fort hon blir tillfrågad, eller hur Kim?
"Älskling, jag märkte att din fittade luktade kondom, du har inte möjligtvis knullat någon annan va?"
"Ojdå, jag glömde ju säga att jag hade en ganbang med 3 storkukade snubbar efter jobbet häromdan, det var jättemysigt"
Vem är mest osäker egentligen, den som lägger märke till nåt konstig och försöker ta reda på hur det är.... eller..... den som är livrädd för att framstå som paranoid och väljer att stoppa huvudet i sanden?
Skulle kunna tänka mig att hon varit med någon annan
Menar du att du stoppade in näsan? För det kan knappast lukta utanför kroppen (om ens inuti)
Varför pillar du din fru i fittan?
Du är psyko